ایرنا: رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران از راه‌اندازی خط مستقیم پروازی ساری - قزاقستان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: این خط پروازی قرار است توسط سرمایه‌گذار ایرانی مقیم قزاقستان با هدف توسعه گردشگری سلامت ایجاد شود. محمد کاوه در جلسه کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی، از مازندران به‌عنوان یکی از استان‌های مهم گردشگری سلامت کشور یاد و اظهار کرد: باید تلاش کنیم تا جذب گردشگری سلامت و بیماران را از کشورهای حوزه دریای خزر داشته باشیم.

کاوه با اعلام اینکه استانداری مازندران نیز در توسعه مراودات همکاری کشورهای منطقه پیشتاز است، افزود: امیدواریم با توسعه خطوط پروازی بتوانیم نقش مازندران را در توسعه ارتقا دهیم.

وی با بیان اینکه مقوله گردشگری سلامت را در مازندران رونق بیشتری می‌دهیم، گفت: اتاق بازرگانی استان نیز به نوبه خود در تلاش برای تقویت گردشگری سلامت است.

رئیس کمیسیون گردشگری اتاق مازندران با اشاره به اینکه فضای درمانی و پزشکی استان برای توسعه گردشگری سلامت فراهم است، افزود: همکاری و همیاری همه مردم و مسوولان برای تقویت گردشگری سلامت اثرگذار است.

کاوه با بیان اینکه خط پروازی مستقیم ساری - دبی نیز در هفته‌های آینده در مازندران برقرار می‌شود، گفت: ارائه خدمات مشترک درمانی و بهداشتی مازندران و کشورهای عربی از برنامه‌های مهم استان است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های دانشگاه‌های پزشکی و مراکز درمانی مجهز به تجهیزات پیشرفته، بیان کرد: ظرفیت درمانی و پزشکی بیمارستان‌های استان برای توسعه گردشگری سلامت موثر هستند.