گروه بنگاه‌های اقتصادی: نخستین کنفرانس بین‌المللی مدیریت مراکز تجاری، اداری و تفریحی ایران با حضور صاحبان مراکز تجاری، اداری و تفریحی از سراسر کشور و نیز جمعی از شرکت‌ها و برندهای منتخب داخلی و خارجی، در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد. محمد اولیایی، دبیر کنفرانس طی سخنانی گفت: با توجه به توسعه ایجاد مراکز بزرگ تجاری و تفریحی در شهرهای مختلف ایران، این صنعت هم مانند صنایع دیگر، احتیاج به قوانین و زیرساخت‌هایی برای رشد و توسعه دارد و باید از سوی مدیران و سرمایه‌گذاران، به این موضوع توجه ویژه شود. وی با اعلام اینکه بیش از ۵۰ مرکز تجاری، فقط در تهران در دست احداث است و این نشان‌دهنده سرمایه‌گذاری و گردش مالی بسیار بالا در این صنعت است، افزود: متاسفانه تاکنون در کشور، فقط به ساخت‌وساز این مراکز پرداخته شده، ولی ما سعی کرده‌ایم در این کنفرانس به بهره‌برداران این بخش، روش‌های مدیریتی نوین در این حوزه را نیز معرفی کنیم که این روش‌ها هم شامل راهکارهای نرم‌افزاری و هم روش‌های مدیریتی برای افزایش بهره‌وری نیروی انسانی و مصرف‌کننده، در این مراکز تجاری است. اولیایی با بیان اینکه هدف بعدی، نزدیک کردن هرچه بیشتر بخش خصوصی و دولتی در این صنعت است، بیان کرد: حضور سرمایه‌گذاران خارجی در مراکز تجاری باید تقویت شود تا مسیر رشد این مراکز بیش از پیش، هموار باشد.

برگزاری کنفرانس مدیریت مراکز تجاری، اداری و تفریحی ایران

گروه بنگاه‌های اقتصادی: نخستین کنفرانس بین‌المللی مدیریت مراکز تجاری، اداری و تفریحی ایران با حضور صاحبان مراکز تجاری، اداری و تفریحی از سراسر کشور و نیز جمعی از شرکت‌ها و برندهای منتخب داخلی و خارجی، در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد. محمد اولیایی، دبیر کنفرانس طی سخنانی گفت: با توجه به توسعه ایجاد مراکز بزرگ تجاری و تفریحی در شهرهای مختلف ایران، این صنعت هم مانند صنایع دیگر، احتیاج به قوانین و زیرساخت‌هایی برای رشد و توسعه دارد و باید از سوی مدیران و سرمایه‌گذاران، به این موضوع توجه ویژه شود.

وی با اعلام اینکه بیش از ۵۰ مرکز تجاری، فقط در تهران در دست احداث است و این نشان‌دهنده سرمایه‌گذاری و گردش مالی بسیار بالا در این صنعت است، افزود: متاسفانه تاکنون در کشور، فقط به ساخت‌وساز این مراکز پرداخته شده، ولی ما سعی کرده‌ایم در این کنفرانس به بهره‌برداران این بخش، روش‌های مدیریتی نوین در این حوزه را نیز معرفی کنیم که این روش‌ها هم شامل راهکارهای نرم‌افزاری و هم روش‌های مدیریتی برای افزایش بهره‌وری نیروی انسانی و مصرف‌کننده، در این مراکز تجاری است. اولیایی با بیان اینکه هدف بعدی، نزدیک کردن هرچه بیشتر بخش خصوصی و دولتی در این صنعت است، بیان کرد: حضور سرمایه‌گذاران خارجی در مراکز تجاری باید تقویت شود تا مسیر رشد این مراکز بیش از پیش،

هموار باشد.