میراث آریا- معاون برنامه‌ریزی استانداری مازندران با بیان اینکه باید به گردشگران خدمات نوین ارائه دهیم، گفت: خدمات گردشگری نه فقط در غرب استان بلکه باید در شرق استان هم گسترده شود. به گزارش مرکز روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی مازندران علی احسانی در این جلسه اظهار کرد: نخستین جلسه کارگروه گردشگری را با همه نواقص تحمل کردیم.
در این جلسه هم دریافت من این است که سرمایه‌گذاری در استان مشکل و ریسک وجود دارد. وی با بیان اینکه مسوولان برای اشتغال استان فکر کنند، تصریح کرد: صنعت گردشگری باید توسعه یابد.
احسانی با اشاره به اینکه موقعیت استان، فضا را برای حضور گردشگر فراهم کرده است، گفت: اگر این همه موانع جلوی سرمایه‌گذار بگذاریم، چگونه مشکل اشتغال را رفع کنیم. وی با بیان اینکه فضای خوبی برای ورود سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی فراهم کردیم، تصریح کرد: اما وقتی وارد مسائل اجرایی می‌شویم موانع دست‌وپاگیر زیادی وجود دارد.
معاون برنامه‌ریزی استانداری مازندران یادآور شد: باید راهکارهای قانونی را بررسی کنیم و افزایش ریسک برای توسعه گردشگری استان را کاهش دهیم. وی با بیان اینکه متناسب با اختیارات قانون باید در این زمینه پیش برویم، گفت: در مواردی که از اختیارات مدیران کل است، وقت دیگران را هم نگیریم و این روند را اصلاح کنیم و وارد بحث‌های سیاستی شویم. احسانی خاطرنشان کرد: حوزه گردشگری می‌تواند شغل و ارزش افزوده ایجاد کند، وضعیت مردم منطقه را تغییر دهد و وضعیت درآمدی را افزایش دهد. احسانی با بیان اینکه باید به گردشگران خدمات نوین ارائه دهیم، تصریح کرد: خدمات گردشگری نه فقط در غرب استان بلکه باید در شرق استان هم گسترده شود. وی یادآور شد: برای ورود سرمایه‌گذار به حوزه گردشگری باید جاذبه سرمایه‌گذاری را افزایش دهیم.