5 درصد اعتبارات تملک دارایی، برای طرح‌های توسعه گردشگری چهارمحال
با اختصاص 5 درصد از سرجمع اعتبارات تملک دارایی برای طرح‌های توسعه زیرساخت‌های گردشگری استان چهارمحال و بختیاری موافقت شد. به گزارش دفتر امور فرهنگی و ارتباطات اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان چهارمحال و بختیاری مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان چهارمحال و بختیاری از موافقت با اختصاص 5 درصد از سرجمع اعتبارات تملک دارایی‌های استان چهارمحال و بختیاری در سال 93 جهت طرح‌های توسعه زیرساخت‌های گردشگری استان خبر داد.
مژگان ریاحی اظهار کرد: در جلسه کارگروه تخصصی میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری که به ریاست استاندار در دفتر ایشان برگزار شد، با پیشنهاد کارگروه مبنی بر اختصاص ۵ درصد از سرجمع اعتبارات تملک دارایی‌های استان در سال ۹۳ جهت طرح‌های توسعه زیرساخت‌های گردشگری مشروط به ارائه و تصویب طرح‌های مصوب موافقت شد.
وی گفت: در این جلسه مقرر شد دبیرخانه کارگروه هماهنگی لازم را با معاونت برنامه‌ریزی استانداری در این خصوص، به عمل آورد.
وی خاطرنشان کرد: همچنین در این جلسه مقرر شد برنامه‌های توسعه گردشگری با رویکرد تاکید بر پروژه‌های پیشنهادی سال ۹۳، توسط اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تدوین و جهت بررسی و تصویب نهایی در جلسه آتی کارگروه ارائه و مشکلات حوزه گردشگری به خصوص در بخش سرمایه‌گذاری طبقه‌بندی شده و جلسات اختصاصی به منظور رفع موانع و تسریع در پروژه‌ها با حضور استاندار یا معاونت مربوطه تشکیل شود.