گروه گردشگری- مدیر کل میراث فرهنگی خوزستان از تقویت گردشگری دریایی در این استان خبر داد و گفت: تقویت گردشگری دریایی یکی از اهداف اساسی در خوزستان به شمار می‌رود.
به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان، افشین حیدری اظهار کرد: تقویت گردشگری در خوزستان در دستور کار قرار دارد و به این دلیل می‌کوشیم، تا شرایط را در این بخش بهبود بخشیم. وی تاکید کرد: خوزستان از بکرترین شرایط اقلیمی برای گردشگری برخوردار است و به این دلیل می‌کوشیم داشته‌های این استان به ایرانیان معرفی شود، تا خوزستان اصلی‌ترین هدف مسافرت‌های مردم شود.وی خاطر نشان کرد: خوزستان برای تفریح هم هوای سرد و برفی، هم هوای گرم و مرطوب دریایی و هوای معتدل با مناظر بسیار زیبای طبیعی دارد که باید این داشته‌ها به مردم معرفی شوند و به این دلیل می‌کوشیم، تا گردشگری دریایی را که در خوزستان سواحل بسیار زیبایی نیز دارد، معرفی کنیم.
وی افزود: اکوتوریسم موجود در خوزستان منحصر به فرد است و به این دلیل می‌توان برای بهبود وضعیت موجود از رسانه ملی برای این مهم استفاده کرد. مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان تاکید کرد: با رسانه ملی وارد تعامل بسیار خوبی شده‌ایم و برای معرفی آثار تاریخی و داشته‌های گردشگری استان با این رسانه تفاهم‌نامه‌ای منعقد کرده‌ایم، تا بتوانیم گردشگری خوزستان را بهتر معرفی کنیم.وی گفت: گردشگری خوزستان می‌تواند باعث رونق اقتصادی کشور شود و به این دلیل در راستای معرفی مناطق بکر استان تلاش مضاعفی در پیش گرفته‌ایم.