وی ادامه داد: «در سطح کلان، سازمان میراث‌فرهنگی در حال تلاش است که درآمدهای حاصل از فعالیت‌هایش به خود این سازمان واگذار شود و ما نیز در سطح داخلی در تلاشیم تا این درآمدها به خود موزه‌ها تعلق بگیرد. هم‌اکنون به‌طور میانگین ۲۰ درصد درآمدها به موزه‌ها برمی‌گردد. با تغییری که در مدیریت‌های موزه‌ها صورت گرفته، ریاست سازمان به دنبال این است که این امر تغییر پیدا کند.» او افزود: «براساس تلاش‌هایی که ما در حوزه میراث‌فرهنگی انجام دادیم که صرفا فروش بلیت هم نبوده است، از جمله اقدامات موثری چون صرفه‌جویی‌ها، تسهیل نظام بلیت‌فروشی و جلوگیری از خرج‌های بی‌حساب و کتابی‌ که در گذشته انجام می‌شد، این‌ موارد را سامان داده‌ایم و از حالت سلیقه‌ای بیرون آورده‌ایم.»

کارگر همچنین با اشاره به افزایش ۲ برابری درآمدهای میراث‌فرهنگی کشور در فاصله سال‌های ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۴، اشاره کرد: «در سال‌ نخست دولت یازدهم در سال ۹۲ درآمد میراث ۲۰ میلیارد تومان بود و تا سال ۹۴ این عدد به ۴۰ میلیارد تومان رسید و بعد از آن هم همین‌طور افزایش درآمد داشته است. همچنین در بودجه‌های دولتی هم تا دو برابر افزایش داشته‌ایم.» وی در مورد افزایش بهای بلیت موزه‌ها تاکید کرد: «افزایش ۵۰ درصدی بهای بلیت‌ها در همه موزه‌ها صورت نگرفته است. در واقع خیلی از موزه‌ها افزایش ۲۰ درصدی داشته‌اند. ما در حال حاضر، از دو محور موزه‌ها را گسترش می‌دهیم. اول از نظر کیفی و دوم از نظر کمی. از نظر کمی، در حال حاضر هر هفته به‌طور میانگین یک موزه به کشور اضافه می‌شود.»

مدیرکل موزه‌های کشور با اشاره به راه‌اندازی سامانه فروش بلیت‌ برای موزه‌ها اظهار کرد: «فروش بلیت‌ها تماما به صورت الکترونیک صورت خواهد گرفت و این فروش بلیت الکترونیکی برای اولین بار است که در کشور انجام می‌شود. با انجام این کار، زمینه هر گونه سوءاستفاده‌ای از بین خواهد رفت و دیگر صف‌های طولانی خرید بلیت وجود نخواهد داشت. با الکترونیکی شدن بلیت موزه‌ها، مساله بلیت‌های کاغذی حل می‌شود. آمار چاپ سالانه بلیت‌ در کشور، بیش از یک میلیارد تومان است. در نتیجه با شروع به‌کار این سامانه، جلوی هزینه‌های زیادی گرفته می‌شود.»