منوی تورهای 3.5 روزه

این تورها برخلاف سال‌های قبل که با قطار انجام می‌شد،‌ همگی با اتوبوس اجرا می‌شوند. دلیل این موضوع هم مشخص است؛‌در سال های اخیر یافتن بلیت قطار حتی برای آژانس های گردشگری تبدیل به یک چالش جدی شده و همین موضوع آنها را بر آن داشته تا گزینه اتوبوس را مدنظر قرار دهند. هزینه این تورها هم مشابه شرایط حمل و نقل  تغییر کرده است. تورم باعث شده هزینه این تورها هم افزایش قابل توجهی داشته باشد، به این ترتیب یک تور سه و نیم روزه از حدود ۷میلیون شروع و تا حدود ۱۲میلیون تومان به ازای هر نفر  افزایش می‌یابد.

خوزستان یکی از این مقاصد است که دو تور سه و نیم روزه برای آن تعریف شده است. یکی از این تورها شامل برنامه‌هایی نظیر بازدید از شهر ثبت جهانی شوش، قلعه شوش، کاخ آپادانا، موزه و کاخ دمرگان، مشاهده دور‌نمای آرامگاه دانیال نبی، بازدید از مجموعه ثبت جهانی چغازنبیل، قلعه سلاسل، نهر‌داریون، مجموعه ثبت جهانی سازه‌های آبی شوشتر، موزه و محوطه هفت تپه، قمش مومنون دزفول و تجربه حضور در مضیف(مهمان‌خانه) عربی شده و در آن سه وعده صبحانه و دو وعده ناهار عرضه می‌شود. این تور به ازای هر نفر  ۷میلیون و ۷۵۰ هزار تومان و اقامت آن یک شب وسیله نقلیه و  دو شب هتل است.

تور دوم خوزستان هزینه‌اش به ۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان  به ازای هر نفر افزایش می‌یابد. اقامت این تور یک شب وسیله نقلیه و دو شب هتل پنج ستاره است. قایق‌سواری تالاب شادگان و گشت روستای صراخیه (ونیز ایران)،  گشت در بازار ته‌لنجی آبادان، صرف شام در مضیف (مهمان‌خانه عربی)، دیدن کردن از جزیره مینو،گشت شهری آبادان، بازدید از مسجد رنگونی‌ها، رودخانه کارون، گشت شهری اهواز و بازدید از خانه ماپار، بازدید از تشکوه رامهرمز، گشت‌زنی و  صرف شام در منطقه لشگر‌آباد اهواز و بازدید از پل هشتم (بزرگ‌ترین پل کابلی ایران) و پل هفتم (طولانی‌ترین آبشار مصنوعی) اهواز،‌ سه وعده صبحانه، یک وعده ناهار و  یک وعده شام جزو برنامه‌های این تور است.

هرمزگان از دیگر مقاصد محبوب سفر برای نیمه دوم سال است. به واسطه مسافت بیشتر دو تور چهار و نیم روزه به مقصد این استان تعریف شده که اقامت هر دو هم  دو شب وسیله نقلیه و دو شب اقامتگاه بوم‌گردی است. تور اول هزینه‌اش به ازای هر نفر به ۱۰ میلیون و ۵۹۰ هزار تومان می رسد و شامل برنامه‌هایی نظیر تماشای ساحل  بنود، تنگه شوتاریکو،دره اودبه، غارگیری کنار، بندر مقام و قایق سواری به سوی جزایر شیدور، گردنه عشاق و ساحل مکسر‌، چهار وعده صبحانه، یک وعده ناهار و دو وعده شام می‌شود. دومین تور به لحاظ قیمت بالاتر و به ازای هر نفر ۱۱میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است. در این تور خدماتی مانند گشت‌زنی در تنگه چاهکوه، قایق‌رانی و دیدار از منطقه حفاظت‌شده جنگل حرا، گشت قایق‌سواری هنگام، دره ستاره‌ها، مشاهده دور‌نمای جزایر ناز، دره نمک طلایی و الهه نمک، گشت‌زنی در ساحل فرش، غار نمکی، کوه رنگ‌ها و دره رنگین کمان،کوه برفی، دره مجسمه، مشاهده دورنمای ساحل لاک‌پشت‌ها، قدم زدن در ساحل معدن خاک سرخ، جنگل حرای هرمز،  گشت در بازار درگهان و قشم، چهار وعده صبحانه و سه وعده ناهار عرضه می‌شود.

خراسان جنوبی در این ایام دارای بهترین آب و هوا است. یک تور سه و نیم روزه به مقصد این استان به ازای هر نفر ۷میلیون و ۵۵۰ هزار تومان هزینه دارد و اقامت آن یک شب وسیله نقلیه و دو شب هتل است. این تور شامل برنامه‌هایی نظیر  گشت شهر طبس، روستای خرو، مشاهده دورنمای بقایای قلعه اسماعیلیه، سروهای قدیمی‌خرو، پیاده‌روی در تنگه مرتضی‌علی تا طاق عباسی، بازدید از بند عباسی، پارک گلشن طبس، نخلستان‌ و شالیزارهای ازمیغان، پیمایش بخشی از دره کال جنی، مشاهده تپه‌های شن‌روان حلوان،‌ سه وعده صبحانه و سه وعده ناهار می‌شود.

Untitled-1 copy