به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌‌‌ای خراسان، در این نشست محمودی به اقدامات شرکت در سال‌های اخیر اشاره کرد و گفت: روند رو به رشدی با تلاش همکاران در زمینه‌های توسعه و بهسازی شبکه انتقال و فوق توزیع در راستای تحقق شاخص‌های صنعت برق کشور ایجاد شده است و قطعا این اقدامات و فعالیت‌‌‌ها تا رسیدن به نقطه مطلوب با جدیت پیگیری خواهد شد.

وی افزود: طرح فاینانس در نوع خود بی‌‌‌نظیر است و امیدواریم همچون گذشته با همراهی و حمایت‌‌‌های نمایندگان در مجلس شورای اسلامی، چالش‌‌‌های پیش روی صنعت برق خراسان مرتفع شود. وی در این راستا، با هدف تامین برق مطمئن و پایدار برای شهرک‌‌‌های صنعتی، به مشکل تامین زمین برای احداث پست ۴۰۰ کیلوولت کاویان اشاره کرد و خواستار حمایت نماینده مردم مشهد برای رفع موانع جهت سرعت بخشیدن به فرآیند احداث این پست شد.

محمودی در ادامه با اشاره به چالش‌های موجود در خصوص حقوق و مزایا و مسائل معیشتی کارکنان شرکت‌های برق منطقه‌‌‌ای، در جهت حفظ و نگهداشت سرمایه‌‌‌های انسانی صنعت برق خواستار حمایت بیشتر نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی شد و به نمایندگی از کارکنان شرکت از رئیس کمیسیون اصل ۹۰ درخواست شد موضوع مالیات بر حقوق پیگیری شود.

وی به حساسیت استان‌‌‌های خراسان و بالاخص شهر مشهد و رکوردهای جدید پیک‌‌‌های مصرف برق به دلیل هوای بسیار گرم و همچنین حضور میلیون‌‌‌ها زائر در ایام ماه‌‌‌های محرم و صفر اشاره کرد و گفت: پروژه‌‌‌های مختلفی با هدف گذر موفق از پیک تابستان ١۴٠٣ بهره‌‌‌برداری شده است و اکنون به همراهی مردم نیازمندیم که با مصرف بهینه ما را یاری کنند تا از این دوره اوج مصرفی با موفقیت گذر کنیم.

در ادامه حجت‌الاسلام پژمان‌‌‌فر از اقدامات شرکت برق منطقه‌‌‌ای خراسان قدردانی کرد و گفت: اکنون که به دلیل ناترازی برق، مصرف برق صنایع و کشاورزان با برنامه‌‌‌ریزی‌‌‌های انجام شده مدیریت می‌شود لازم است ملاحظات ویژه‌‌‌ای در این خصوص مدنظر قرار گیرد.