صفر تا صد تور به ۷ استان

p18 copy

یک روز بهاری در الیمستان

مازندران یکی از مقاصد تورهای گردشگری است. نزدیکی این استان به تهران سبب شده بسیاری از آژانس‌‌‌ها انواع و اقسام تورهای یک یا چند روزه را به مقصد مازندران تعریف کنند. هزینه یکی از این تورها که در آن خدماتی مانند جنگل‌پیمایی در جنگل‌‌‌های‌‌‌ الیمستان، دورنمای قله دماوند، پیاده‌‌‌روی و طبیعت‌‌‌گردی در جنگل‌‌‌های ثبت جهانی هیرکانی ارائه شده و یک وعده صبحانه هم عرضه می‌شود به ازای هر نفر یک میلیون و 200 هزار تومان است،‌‌‌ رفت و آمد این تور با اتوبوس 44 نفره تعریف شده است. آذربایجان شرقی از مقاصد اصلی در گردشگری تابستانی است. در تور سه و نیم روزه به این استان هزینه به ازای هر نفر 7 میلیون و 950 هزار تومان است. اقامت این تور یک شب اتوبوس و دو شب هتل سه ستاره و حمل‌ونقل آن با اتوبوس VIP است.

در این تور خدماتی مانند بازدید از خانه مشروطه، مسجد کبود، آبشار آسیاب خرابه، رود ارس، بازار قدیمی تبریز، نمازخانه چوپان، کاروانسرای یام، کلیسای ثبت جهانی سنت استاپانوس، روستای صخره‌‌‌ای کندوان، ارگ علیشاه و کلیسای سهرل گنجانده شده و سه صبحانه و یک ناهار با تور است. استان آذربایجان غربی مانند همسایه شرقی خود در فصل بهار و تابستان پذیرای گردشگران است. هزینه  یک تور سه و نیم روزه که در آن خدماتی مانند بازدید از چشمه رنگی گراوان، آبشار طبقاتی شلماش، زندان سلیمان، مجموعه ثبت جهانی آتشکده آذرگشنسب (تخت سلیمان)، غار طبقانی کرفتو، خرید از بازارهای بانه،‌‌‌ سه صبحانه،‌‌‌ دو ناهار و یک شام گنجانده شده به ازای هر نفر 8 میلیون و 450 هزار تومان است.

اقامت این تور یک شب اتوبوس و یک شب هتل 5 ستاره،‌‌‌یک شب اقامتگاه بوم‌‌‌گردی بوده و حمل ونقل آن نیز اتوبوس VIP و مینی بوس است.  استان گیلان یکی از توریست‌‌‌پذیرترین استان‌‌‌های ایران است. در یک تور دو روزه به این استان  که به ازای هر نفر 4 میلیون و 600 هزارهزینه دارد و یک شب اقامت آن در هتل در نظر گرفته شده خدماتی مانند بازدید از موزه میراث روستایی گیلان، روستای پلکانی ماسوله، دیدار از آبشار ماسوله، بازدید از قلعه تاریخی رودخان، دو صبحانه و‌‌‌ یک ناهار گنجانده شده است. حمل‌ونقل این تور با اتوبوس VIP خواهد بود.

رفتینگ در رودخانه خروشان

چهار محال و بختیاری از استان‌‌‌های محبوب توریست‌‌‌های طبیعت‌‌‌گرد و ماجراجو در بهار است.در یک تور 2 و نیم روزه به این استان که برای هر توریست 4 میلیون و 490 هزار تومان هزینه دارد و اقامت آن یک شب اتوبوس، یک شب اقامتگاه بوم‌‌‌گردی است خدماتی مانند آموزش اصول اولیه قایق‌‌‌سواری و رفتینگ در رودخانه خروشان تحت نظارت مربی رسمی ، هیجان شنا در رودخانه، تجربه شیرجه از ارتفاع در رودخانه، آبشار شیخ علی خان، تونل کوهرنگ، دو صبحانه،‌‌‌ دو ناهار،‌‌‌ یک شام گنجانده شده است. سمنان از جمله استان‌‌‌های نزدیک به تهران است که به واسطه ارتفاعات و جنگل‌ها در سال‌‌‌های اخیر برای آژانس‌‌‌های گردشگری جذابیت پیدا کرده است.

در یکی از این تورهای 2ونیم روزه خدماتی مانند گشت در جنگل‌های اولنگ، مجموعه چشمه علی دامغان، تماشای مناظر زیبای صخره‌ای اپرت،‌‌‌ دو صبحانه،‌‌‌ یک ناهار،‌‌‌ یک شام عرضه می‌شود، اقامت یک شب اتوبوس، یک شب اقامتگاه بوم‌‌‌گردی است.  هزینه این تور به ازای هر نفر 7 میلیون و 450 هزار تومان است و حمل‌ونقل آن با اتوبوس VIP و مینی بوس خواهد بود. اردبیل و گیلان در کنار هم از دیگر مقاصد توریستی در بهار و تابستان هستند. هزینه  یک تور3 و نیم روزه به مقصد ارتفاعات دو استان به ازای هر نفر 7 میلیون و 950 هزار تومان است و اقامت آن دو شب اتوبوس و دو شب اقامتگاه بوم‌‌‌گردی است. حمل‌ونقل این تور اتوبوس VIP و مینی‌بوس تعریف شده و در آن خدمات و برنامه‌‌‌هایی مانند دامنه‌پیمایی کوه‌‌‌های تالش، پرچین‌‌‌های سوباتان، خانه‌‌‌های ییلاقی عشایر تالش، دریاچه کوهستانی نئور، دور‌نمای آبشار ورزان، دامنه‌‌‌های روستای سوباتان، ارتفاعات جنگل لیسار (آلچالیق)، تماشای دره ساری داش، سه صبحانه، دو ناهار‌‌‌، دو شام گنجانده شده است.