Untitled-1 copy

 در این تور سه و نیم روزه هر شرکت‌کننده باید پنج میلیون و 590‌هزارتومان بپردازد و در مقابل خدماتی مانند اقامت یک شب هتل چهار‌ستاره، یک شب هتل سه‌ستاره، پیمایش آفرود در مسیر قلعه بابک، پیاده‌‌‌روی و بازدید از قلعه بابک، پیاده‌روی در روستای صخره‌ای کندوان، خرید سوغات در تبریز، بازار مرزی جلفا، جاده مرزی ارمنستان، مناظر پیرامونی رود ارس، پارک ائل گلی، بازدید پیرامونی از ارگ علیشاه، کلیسای سنت استپانوس، لندرور، اتوبوس VIP و چهار وعده غذا در آن گنجانده شده است.

سافاری ییلاق سوباتان تور دیگری به مقصد ییلاق‌‌‌ البته در استان گیلان است. در این تور دو و نیم روزه که هزینه‌‌‌اش به سه میلیون و 990‌هزار تومان برای هر نفر می‌رسد خدماتی مانند بازدید دره عقاب‌ها، آبشار ورزان، عکاسی در بام سوباتان، جنگل آلچالیق، بازار سوباتان، شب‌نشینی دور آتش، یک شب اقامتگاه بوم‌گردی، پنج وعده غذا، پاترول و اتوبوس VIP به گردشگران عرضه می‌شود. کویر مصر یکی از تورهای معروف است که هواداران خاص خود را دارد.

تور دو و نیم روزه این کویر دو میلیون و 950‌هزارتومان هزینه دارد و شامل مواردی مانند بازدید از روستای مصر، پیاده‌روی در شن‌‌‌های روان، دریاچه نمک خور و بیابانک، نخلستان و چشمه ماهی روستای گرمه، بازدید پیرامونی از قلعه گرمه، شب‌نشینی دور آتش، یک شب اقامتگاه بوم‌گردی، ‌‌‌ پنج وعده غذایی و اتوبوس VIP می‌شود.

«خانه داروغه تا کلات نادری» یکی از تورها به مقصد خراسان رضوی است که سه و نیم روزه تعریف شده و به ازای هر نفر پنج میلیون و 300‌هزارتومان است. در این تور گردشگران خدماتی از قبیل بازدید از آرامگاه نادرشاه افشار، حمام مهدی قلی‌ بیگ، مسجد گوهرشاد، رواق دارالرحمه، خانه داروغه، آرامگاه فردوسی، بازدید از مزار استاد شجریان، گنبد هارونیه، کلات نادری، کتیبه نادری، بازدید پیرامونی از برج ارغونشاه، آرامگاه کمال‌الملک در نیشابور، آرامگاه عطار، آرامگاه خیام، دو شب هتل چهار‌ستاره، چهار وعده غذایی و اتوبوس VIP را دریافت می‌کنند. «قلعه بالا، رضا آباد و دامغان» نام یک تور گردشگری است که در آن بازدید از رمل‌های رضا آباد، روستای پلکانی قلعه بالا، کوچه‌باغ‌های قلعه بالا، چنار و آسیاب قدیمی روستای دزیان، دیدار از مسجد تاریخانه دامغان، برج خشتی پیر علمدار، برج چهل دختر، یک شب اقامتگاه بوم‌گردی و پنج وعده غذایی گنجانده شده و هر گردشگر برای این تور دو و نیم روزه باید سه میلیون و 300‌هزار تومان بپردازد.

تنگه شیرز تا دره خزینه، باداب سورت تا کیاسر، تخت سلیمان تا سلطانیه، گیلده تا حویق و ساتیاری تا پاوه دیگر تورهای پاییزه هستند که اطلاعات آنها در جدول بالا آمده است.