از آسیای میانه تا آفریقا

بازدید از معبد توشوگو، آبشار کگون، قایق‌سواری اطراف دریاچه چوزنجی، پیاده‌‌‌روی تا فراز کوه تاکائو، بازدید از بندر یوکوهاما، سافاری با اتوبوس در پارک فوجی و دیدار با گروهی از حیوانات دیدنی نظیر کانگورو، زرافه، خرس‌‌‌ قهوه‌‌‌ای، شیر، چیتا، اقامت در هاکونه و آب‌‌‌تنی در چشمه‌‌‌های آب‌گرم، قدم زدن در پارک ملی فوجی، گشت‌‌‌زنی بر روی دریاچه زیبای آشی‌‌‌نوکو، گشت در شهر اوساکا، بازدید از پارک معابد بودایی و زیارتگاه‌‌‌های شینتویی در نارا، قدم‌‌‌زنی در جنگل بامبو در کیوتو، بازدید از معابد بودایی و... را نیز در این تور گردشگران تجربه می‌کنند.

تور ویتنام و کامبوج سه‌هزار و ۱۹۰ دلار هزینه دارد ضمن آنکه مبلغ پرواز به آن افزوده می‌شود. در این تور، گردشگران برنامه‌هایی از قبیل بازدید از معبد تاپروم، دیدار از دریاچه «تونل سپ» و دهکده شناور «چونگ نیس»، سه روز کروز سنتی در جزایر زیبای «بابی تو لانگ»، «هالونگ» و «لان ها»، یک روز گشت شهری در هانوی پایتخت ویتنام و قایق‌سواری در دلتای مکونگ را دارند.

در سفر ازبکستان که‌ هزار و صددلار به همراه ۲۶ میلیون تومان هزینه دارد نیز مواردی مانند دیدار از بافت قدیم شهر سمرقند (ثبت یونسکو)، آرامگاه تیمور، بافت شهر بخارا (ثبت یونسکو)، آرامگاه امیر اسماعیل سامانی، چشمه ایوب، مسجد بالاحوض، ارگ قدیم بخارا، شهر خیوه، محوطه ایچین کالا (ثبت یونسکو)، مدرسه محمد امین خان، کالتا منار، کنیاارگ، مسجد جامع، آرامگاه پوریای ولی، گذر از روی رود آمودریا (جیحون) و سیری دریا (سیحون) و شهر تاشکند گنجانده شده است.

در سفر به تونس با هزینه ۳۷ میلیون تومان و ۹۰۰ دلار نیز توریست‌‌‌ها می‌توانند مواردی مانند گشت در بافت قدیمی شهر مدینه تونس (ثبت یونسکو)، شهر کارتاژ (ثبت یونسکو)، بازدید از منطقه باستانی کارتاژ، بلوار حبیب بورقیه، سایت میراث جهانی رومن‌‌‌ها در شهر دوگا (ثبت یونسکو) و بولا رجیا، گشت مدینه سوسه (ثبت یونسکو) و آمفی تئاتر رومی‌‌‌ها در ال جم (ثبت یونسکو) را تجربه کنند.

p18 copy