وی با اشاره به جانمایی خوب غرفه شرکت جم در K۲۰۲۲ اظهار کرد: پتروشیمی جم امسال نیز همچون سال‌های قبل بسیار قوی عمل کرد و اقدام به گرفتن غرفه در بهترین محل در میان ۱۷ سالن نمایشگاه کرد. فضای استقرار جم روبه‌روی شرکت BASF به عنوان بزرگ‌ترین تامین‌‌‌کننده محصولات پتروشیمی جهان و در کنار سایر شرکت‌های معتبر اروپایی و آمریکایی قرار داشت و خوشبختانه همکاران ما در گرفتن فضای مناسب، غرفه‌‌‌آرایی و ارائه محصولات شرکت و همچنین مذاکرات بسیار خوب و قوی عمل کردند.»

مدیرعامل پتروشیمی جم ادامه داد: ضمن برگزاری این نمایشگاه ۸ نفر از همکاران ما در حوزه‌‌‌های تامین، صادرات، روابط عمومی و امور بین‌الملل و تبلیغات و بازاریابی و همچنین حوزه استفاده از دانش روز و محصولات شرکت‌های پایین‌‌‌دستی حضور فعال داشتند و پتروشیمی‌ جم را در نمایشگاه و برای افراد و بازدیدکنندگان به خوبی معرفی کردند. بازدیدهای بسیار خوب و موثری نیز انجام شد و تمام مذاکرات، جلسات، حضور همکاران و بازدیدها برای عرضه محصولات و بهره‌‌‌گیری از دانش روز به شکل زمان‌بندی شده و موثر و مفید صورت گرفت. به گفته‌‌‌ قنبریان مهم‌ترین دستاورد این نمایشگاه فارغ از معرفی شرکت جم که همیشه اتفاق می‌‌‌افتاد، پیگیری طرح زمین‌‌‌مانده پادجم بود، طرحی که سال‌های سال است دچار مرور زمان شده و متاسفانه یکی از قسمت‌‌‌های این طرح مورد غفلت قرار گرفته بود و عملا نمی‌توانستند پیشنهادی از سازنده اصلی دریافت کنند که خوشبختانه این امر محقق شد.

طی جلسات برگزار شده با سازنده اصلی این قطعه، پیش توافق‌نامه‌‌‌ای امضا شد که منجر به دریافت یک پیشنهاد بازرگانی و مالی از سوی آن شرکت شد. وی خاطرنشان کرد: همچنین در حوزه مارکتینگ و پیدا کردن مشتریان جدید توانستیم فعالانه ورود کنیم، همکاران بازاریابی و فروش جلسات بسیار خوبی داشتند و همکاران در حوزه تامین مواد شیمیایی، کاتالیست‌‌‌ها و قطعات موردنیاز شرکت مذاکرات و نشست‌‌‌های مختلفی داشتند که خروجی آن شناسایی تامین‌‌‌کنندگان بسیار خوب و رد و بدل کردن اطلاعات مفید بود و حتی موفق به امضای یک توافق‌نامه کاربردی شدیم.

مدیرعامل پتروشیمی جم اظهار کرد: این پیشنهاد به هیات‌مدیره پادجم ارسال شده که امیدوارم با تصمیم‌گیری هرچه سریع‌‌‌تر ایشان، سفارش نهایی شود تا این تجهیزاتی که سال‌های سال است باید خریداری و نصب می‌‌‌شده بر اساس برنامه اعلامی تحویل گرفته شود.