وی تاکید کرد: طرح تقاطع راستگرد شهید صیدی نیز در حال اجراست و در اردیبهشت سال ۱۴۰۱ آماده بهره‌برداری است. در رویکرد مدیریت جدید شهری، افتتاح طرح‌‌‌های عمرانی مردم محور است که از این رو در هفته‌‌‌های اخیر، پل خیابان میرزای شیرازی توسط مردم به بهره‌‌‌برداری رسید.

کریمی افزود: معارضین میدان امام حسین (ع) و همچنین میدان امام‌خمینی شناسایی شده و چنانچه مسوولان دستگاه‌های اجرایی مربوط در این راستا تعامل و همکاری لازم را داشته باشند، سال آینده طرح تقاطع غیرهمسطح میدان امام‌حسین (ع)  راه‌‌‌اندازی می‌شود. عملیات اجرایی تقاطع‌‌‌های غیرهمسطح میدان فراهان، آرامستان و همچنین فرودگاه نیز به زودی کلید می‌‌‌خورد.

شهردار کلان‌شهر اراک اظهار کرد: با تعامل مناسب قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا و بهره‌‌‌برداری طرح‌‌‌ها، امید است گام‌‌‌های موثری به منظور رفاه حال شهروندان و ارائه خدمات مطلوب و کاهش ترافیک برداریم. قرارگاه سازندگی خاتم‌‌‌الانبیا تعامل و همکاری مناسبی با مدیریت شهری اراک در راستای اجرا و بهره‌‌‌برداری از طرح‌‌‌های تقاطع غیرهمسطح میدان شریعتی، میدان ورزش، میدان امام حسن (ع) داشته که جای تقدیر دارد.