بهترین سیستم‌های هوشمند

 یکی از مهم‌ترین بخش‌های طراحی ساختمان‌ها و منازل، کلید و پریزها هستند که زیبایی آن‌ها نقش مهمی در طراحی جداره‌های داخلی و مدرن‌‎سازی محل‌های کار یا سکونت افراد دارند. کلیدوپریز هوشمند یکی از جدیدترین نسل‌های لوازم الکترونیکی ساختمان‌ها هستند که نه‌تنها به‌عنوان ابزاری هوشمند و مدرن در طراحی قرار می‌گیرند، بلکه با طراحی‌های خاص و منحصربه‌فرد می‌توانند زینت‌بخش خانه و یا دفتر کار شما شوند.

در همین راستا در این مقاله قصد داریم به معرفی محصولات گروه زم (ZEM) به‌عنوان یکی از برترین تولیدکننده‌های سیستم‌های هوشمند مانند کلید و پریز و همچنین معرفی خدمات و محصولات این گروه بپردازیم. پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

منظور از کلیدوپریز هوشمند چیست؟

کلیدوپریز هوشمند در واقع نوعی از لوازم الکترونیکی پیشرفته و مدرن هستند که استفاده از آن‌ها بسیار آسان‌تر از کلید و پریزهای معمولی بوده و در ساخت آن‌ها مکانیزم‌های برقی خاصی به‌کارگرفته‌شده است. این کلید و پریزها با طراحی‌های جذاب می‌توانند به‌خوبی در دیزاین دفتر کار یا منزل شما جای گیرند و چه‌بسا آن را زینت بخشند.

گروه تولیدی زم (ZEM): بهترین تولیدکننده سیستم‌های هوشمند در ایران

گروه تولیدی زم (ZEM) که نام آن در واقع مخففی از گروه زنجیره ابتکارات ماناست، به‌عنوان یکی از بهترین تولیدکننده‌های انواع سیستم‌های هوشمند همچون کلیدوپریز هوشمند در ایران به شمار می‌رود. این شرکت باتکیه‌بر به‌روزترین و جدیدترین فناوری‌های ساخت سیستم‌های هوشمند در دنیا تلاش می‌کند تا با کنار هم قراردادن نوآوری و خلاقیت و زیبایی بتواند محصولی شایسته منزل و یا دفتر کاری شما تولید کند.

محصولات هوشمند این گروه با هدف ارتقای تجربه کاربری، تسهیل مدیریت مصرف انرژی، کنترل آسان سیستم‌های برقی و مواردی ازاین‌قبیل تولید می‌شوند.

چرا کلید و پریز هوشمند گروه زم را در طراحی منازل خود استفاده کنیم؟

با پیشرفت روزافزون تکنولوژی و فناوری‌های مدرن در انواع صنایع و ساخت لوازم و سیستم‌های گوناگون موردنیاز در منازل، صنعت لوازم الکترونیکی نیز به سمت‌وسوی جدیدی پیش می‌رود که نباید از آن غافل شد. محصولات هوشمند ساختمانی را می‌توان از ضروریات هر طراحی دانست. شاید این پرسش برای شما هم ایجاد شود که چرا لازم است کلیدوپریز هوشمند گروه زم را در طراحی منازل خود استفاده کنیم؟

در ادامه پاسخ به این سؤال را به طور خلاصه و ساده در چند مورد مهم بیان می‌کنیم:

کیفیت بالا

پیش از هر چیز می‌توان کیفیت را مهم‌ترین پارامتر در طراحی یک ابزار دانست. لوازم الکترونیکی هوشمند ساخته شده در گروه زم با بهترین کیفیت و مرغوبیت تولید می‌شوند. این محصولات که معمولاً از جنس آلیاژهای برنج ساخته می‌شوند، روکشی از کار دست دارند که چندین برابر به مرغوبیت آن می‌افزاید.

تأمین ایمنی

حفظ ایمنی و سلامت مشتریان، یکی دیگر از مهم‌ترین اهداف گروه تولیدی زم است که در طراحی و ساخت محصولات هوشمند به آن توجه می‌شود. در این راستا تمامی استانداردهای مورد نیاز ملی و بین‌المللی در ساخت کلید و پریزهای هوشمند گروه زم رعایت می‌شوند.

کنترل از راه دور

چه چیزی بهتر از اینکه بتوانید با گوشی تلفن همراه یا تبلت خود، کنترل سیستم برقی منزل را به‌دست آورید؟ این ویژگی مهم، امکانی است که گروه تولیدی زم با کلیدوپریز هوشمند خود در اختیار شما قرار می‌دهد. در نتیجه می‌توانید به‌راحتی هرگونه تنظیمات مدنظر را روی لوازم الکترونیکی منزل خود اعمال کنید. برای مثال می‌توانید زمانی را مشخص نمایید که در آن، لامپ‌ها به طور خودکار خاموش شوند.

تنوع بالا

از دیگر خدمات گروه تولیدی زم می‌توان به تنوع بالای طرح و رنگ در ساخت کلیدوپریز هوشمند اشاره کرد که می‌توان متناسب با هر نوع دیزاین مدرن و کلاسیکی از بین آن‍ها انتخاب نمود.

هزینه‌های مقرون‌به‌صرفه

شاید با شنیدن نام سیستم‌های هوشمند اولین چیزی که ذهن شما را به خود مشغول کند، هزینه‌های گران و هنگفت به‌کارگیری آن‌ها در طراحی منازل باشد. اما گروه تولیدی زم با احترام به مشتریان خود و جذب اعتماد آن‌ها، نه‌تنها کلید و پریزهای باکیفیت بسیار بالا، بلکه قیمت‌هایی خوب و متناسب ارائه می‌کند تا تمامی افراد بتوانند از این سیستم‌های هوشمند در خانه‌های خود داشته باشند.

ارسال به سرتاسر ایران

اگرچه دفتر مرکزی گروه تولیدی زم در تهران واقع شده است، اما مخاطب محصولات این گروه تمامی مردم عزیز ایران هستند. به همین جهت امکان خرید غیرحضوری و ارسال پستی محصول به سرتاسر ایران فراهم شده است تا از هرکجا که باشید بتوانید با خرید محصولات گروه زم، خانه خود را هوشمند سازید.

مشاوره پیش از خرید

اگر در زمینه سیستم‌های هوشمند نیاز به راهنمایی و توضیحات بیشتر دارید، جای نگرانی نیست. گروه تولیدی زم در کنار شماست تا بهترین گزینه را برای به‌کارگیری در منزل یا محل کار خود استفاده کنید. به این منظور کافی است به سایت گروه زم مراجعه کرده و از طریق راه‌های گوناگون ارتباطی موجود در وب‌سایت با مشاورین این گروه تماس حاصل نمایید.

کدام یک از سیستم‌های هوشمند را می‌توان از گروه زم خریداری کرد؟

کدام یک از سیستم‌های هوشمند را می‌توان از گروه زم خریداری کرد؟

گروه تولیدی زم با بیش از یک دهه فعالیت و تجربه، انواع گوناگونی از محصولات هوشمند را متناسب با نیاز روز جامعه و صنعت ساختمانی تولید می‌کند که امکان خرید هریک از آن‌ها برای شما وجود دارد. برخی از پرکاربردترین این محصولات در ادامه نام‌برده می‌شوند:

  • کلیدوپریز هوشمند

  • چراغ‌های سقفی و لوستر

  • انواع چراغ دیواری و دیوارکوب لوکس

  • قاب‌های هالوژن

  • تجهیزات روشنایی روکار

جمع‌بندی

در دنیای امروز، هوشمندسازی ساختمان‌ها نه‌تنها به‌عنوان یک ویژگی مثبت بلکه به‌عنوان یکی از اساسی‌ترین اقدامات در طراحی و اجرای سیستم‌های مختلف ساختمانی به شمار می‌رود. کلیدوپریز هوشمند را می‌توان از جدیدترین محصولات هوشمندسازی شده در این صنعت دانست. در این مقاله به معرفی یکی از بهترین گروه‌های تولیدکننده محصولات هوشمند ساختمانی یعنی گروه تولیدی زم پرداختیم که با استفاده از جدیدترین متدهای ساخت کلیدوپریز هوشمند، علاوه بر زیبایی و لوکس نمودن دیزاین منزل یا محیط کار شما، به کنترل و مدیریت مصرف انرژی نیز کمک می‌کنند.

برای آشنایی بیشتر با گروه تولیدی زم (ZEM) و محصولات آن می‌توانید به وب‌‎سایت این مجموعه مراجعه و یا از طریق راه‌های ارتباطی موجود (شماره تماس: 22000052-021) با مشاورین این مجموعه تماس حاصل فرمائید.