حضور مجموعه اروم اسپوتا در سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی صنایع غذایی مسکو (World Food Moscow)

نمایشگاه بین‌المللی صنایع غذایی مسکو که از ۱۷ تا ۲۰ سپتامبر ۲۰۲۴ (مصادف با ۲۷ تا ۳۰ شهریور ۱۴۰۳) در کشور روسیه برگزار می‌شود، یکی از بزرگترین رویدادهای بین‌المللی در حوزه صنایع غذایی است که توجه بسیاری از مجموعه‌های معتبر و فعال این صنعت را به خود جلب کرده است.

این نمایشگاه، یکی از حرفه‌ای‌ترین رویدادهای صنعت غذا و نوشیدنی به شمار می‌رود و هر ساله به مدت 4 روز در روسیه برگزار می‌شود. افراد و شرکت‌های مختلفی از 39 کشور جهان در این نمایشگاه شرکت می‌کنند. هدف اصلی این رویداد، ایجاد فرصت‌های تجاری و توسعه ارتباطات میان گروه‌های مختلف فعال در این صنعت است. نمایشگاه مسکو از 16 بخش گوناگون تشکیل شده و شامل مسابقات مختلفی مانند شیرینی‌پزی و ... نیز می‌باشد.

عمده‌فروشان، توزیع‌کنندگان، رستوران‌ها و تولیدکنندگان از جمله شرکت‌کنندگان این نمایشگاه هستند. این رویداد یک فرصت طلایی برای معرفی محصولات، تبلیغات برند و ایجاد ارتباطات جدید با مشتریان است. همچنین، شرکت‌کنندگان می‌توانند با نوآوری‌های جدید در حوزه صنایع غذایی آشنا شده و با سایر مجموعه‌های فعال ارتباط برقرار کنند.

نمایشگاه بین‌المللی روسیه یکی از بهترین فرصت‌ها برای گسترش ارتباطات بین‌المللی است که از کشور ایران مجموعه صنایع غذایی اروم اسپوتا جهت معرفی محصولات و گسترش ارتباط جهانی خود اقدام به ثبت‌نام و شرکت در این نمایشگاه کرده است.

این مجموعه یکی از 8 تولید کننده برتر کنسانتره هویج در دنیا می‌باشد که با استفاده از مواد اولیه مرغوب و تجهیزات ایتالیایی در خطوط تولید خود اقدام به تهیه کنسانتره هویج (نارنجی و سیاه)، انواع پوره میوه از جمله پوره سیب، پوره کدو حلوایی، پوره لبو، پوره هلو، پوره خرما، پوره هویج، پوره شاتوت، پوره زردآلو و…، رب گوجه فرنگی و همچنین nfc انار و توت فرنگی کرده است.

شرکت اروم اسپوتا علاوه بر همکاری با بسیاری از برندهای مطرح های داخلی با بسیاری از کشور های خارجی نیز همچون فرانسه، امارات، روسیه، ایتالیا، ترکیه، صربستان، بلغارستان، اردن، آفریقای جنوبی در زمینه تولیدات صنایع غذایی همکاری دارد.

غرفه اروم اسپوتا در نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی روسیه

چه شرکت‌هایی در نمایشگاه بین‌المللی صنایع غذایی مسکو 2024 حضور دارند؟

  • مجموعه‌های تولیدی مواد غذایی

  • تولیدکنندگان نوشیدنی و انواع کنسانتره و NFC

  • شرکت‌های فعال در صنعت شیرینی‌پزی و فروش عمده انواع پوره میوه

  • توزیع کنندگان ماهی و مواد غذایی دریایی

  • شرکت‌های فراورده‌های لبنی

  • تولیدکنندگان مواد گوشتی

محصولات مجموعه اروم اسپوتا

مزایای شرکت در نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی مسکو 

  • اعطای نمایندگی فروش و توسعه جغرافیای فروش در روسیه

  • شناخت پتانسیل‌های صادرات به این کشور

  • برگزاری جلسات و مذاکرات با خریداران و بزرگترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای روسیه 

  • ملاقات با بزرگترین مراکز خرده‌فروشی و عمده‌فروشی

  • دریافت آخرین آمار بازار مواد غذایی روسیه 

  • گفتگو با کارشناسان صنعت مواد غذایی این کشور و منطقه CIS 

شرکت اروم اسپوتا، که از سال 1382 فعالیت خود را آغاز کرده، به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در تولید کنسانتره هویج، انواع پوره میوه، رب گوجه‌فرنگی و NFC انار و توت‌فرنگی شناخته می‌شود. این شرکت اخیراً با حضور در نمایشگاه بین‌المللی صنایع غذایی مسکو، جایگاه ویژه‌ای را برای ایران در عرصه رقابت‌های بین‌المللی صنعت کشاورزی به نمایش گذاشت. از جمله دستاوردهای حضور اروم اسپوتا در این نمایشگاه می‌توان به آشنایی با جدیدترین فناوری‌ها، شناخت رقبا و بررسی نیازهای بازار جهانی اشاره کرد. این حضور، گامی مهم در ارتقاء جایگاه ایران در صنعت غذایی جهان محسوب می‌شود.