«فارس»: شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس، از بهره‌‌‌برداری از طرح‌‌‌ها و پروژه‌‌‌های جدید خود خبر داد. طرح مورد بهره‌‌‌برداری، شرکت پالایشگاه گاز هویزه خلیج‌فارس است که ساخت آن از سال ۹۶ آغاز شده و بهای تمام‌‌‌شده ساخت این پالایشگاه، ۳هزار میلیارد تومان بوده است. ظرفیت این پالایشگاه نیز یک‌میلیون و ۳۰۰هزار تن در سال است.

«غدیس»: پاکدیس قرارداد بسیار مهمی را با شرکت شیشه‌سازی مینا با نماد «کمینا» منعقد کرده است. طی این قرارداد، ۳۰میلیون عدد بطری شیشه‌‌‌ای به مبلغ ۹۰میلیارد و ۸۰۰میلیون تومان توسط پاکدیس خریداری خواهد شد.

«فروسیل»: شرکت فروسیلیسیم خمین، مجوز تغییر بیش از ۱۰درصد در نرخ فروش را دریافت کرده است. این افزایش نرخ شامل فروسیلیسیم بوده و نرخ این محصول از ۵۸هزار و ۳۵۰تومان به ۶۴هزار و ۳۸۰تومان افزایش یافته است.

«فروژ»: شرکت صنایع فروآلیاژ ایران نیز با افزایش ۱۰درصدی نرخ فروش مواجه شده است. نرخ محصول فروسیلیسیم این شرکت از ۵۸هزار و ۳۵۰تومان به ۶۴هزار و ۳۸۰تومان افزایش یافته است. علاوه بر این، گزارش ماهانه فروردین‌ماه این شرکت نیز روز گذشته در سامانه کدال منتشر شد. گزارش ماهانه این شرکت نشان می‌دهد که درآمد این شرکت در اولین ماه سال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۳۷درصد افزایش یافته است.

«فروس»: شرکت فروسیلیس ایران اعلام کرد که نرخ فروسیلیسیم این شرکت مطابق مجوز افزایش نرخ انجمن صنفی این صنعت، از ۵۸هزار و ۳۵۰تومان به ۶۴هزار و ۳۸۰تومان به میزان ۱۰درصد افزایش یافته است.

«خرینگ»: رینگ‌‌‌سازی مشهد نیز در فروردین‌ماه موفق به فروش ۱۶۶میلیارد تومانی محصولات خود شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل، رشد ۷۸درصدی را تجربه کرده است. علاوه بر این، رشد نزدیک به دوبرابری میزان فروش در این شرکت قابل‌توجه است.