«وسپه»: شرکت سرمایه‌گذاری سپه در خصوص صورت‌های مالی سه‌ماه منتهی به ۲۹اسفند ۱۴۰۱ توضیحاتی ارائه کرد. بر این اساس شرکت مذکور عنوان کرد که دلایل تغییر سود (زیان) عملیاتی به‌‌‌میزان بیش از ۳۰درصد نسبت به دوره مشابه سال مالی قبل، افزایش سود عملیاتی این شرکت عمدتا ناشی از افزایش سود فروش سرمایه‌گذاری‌‌‌ها و سود تقسیمی شرکت‌های سرمایه‌‌‌پذیر و در نتیجه رشد درآمد عملیاتی این شرکت در دوره جاری نسبت به مدت مشابه سال مالی قبل بوده است.

«زشریف»: کشت و صنعت شریف‌آباد در خصوص افشای دلایل تغییر بیش از ۳۰درصدی سود عملیاتی طی دوره ۳ماه منتهی به ۲۹اسفند ۱۴۰۱، عنوان کرد که افزایش اخیر عمدتا به‌‌‌دلیل رشد نرخ و مقدار فروش محصولات (عمدتا شیرخام) و همچنین افزایش بهره‌‌‌وری در مجموعه رابتا بوده است.

«وشمال»: سرمایه‌گذاری چشم‌‌‌انداز توسعه شمال در خصوص ارائه گزارش کارشناسی سهام شرکت تجارت سرمایه پیشرو شمال و صورت‌های مالی حسابرسی‌شده منتهی به ۲۹اسفند ۱۴۰۱، اعلام کرد فرآیند حسابرسی صورت‌های مالی و کارشناسی سهام شرکت آغاز شده است. باتوجه به کمیت و کیفیت دارایی شرکت تجارت سرمایه پیشرو شمال و تشریفات اداری در خصوص ارزیابی و کارشناسی سهام شرکت توسعه تجارت برنج مازندران به‌عنوان بزرگ‌ترین شرکت فعال در حوزه برنج در کشور فرآیند کارشناسی سهام آن قطعا زمان‌بر است. پیش‌بینی می‌شود با توجه به زمان‌بر بودن موارد قیدشده به‌‌‌دلیل نیاز به تاییدیه‌‌‌های لازم و مدنظر حسابرس و کارشناسان ارزیابی سهم متعاقبا در سامانه کدال ارسال خواهد شد.

«وپارس»: به استناد ماده ۱۶ مکرر دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در بورس اوراق بهادار تهران به اطلاع می‌‌‌رساند با توجه به ابهامات موجود در اطلاعات بااهمیت منتشرشده توسط ناشر، نماد معاملاتی حداکثر به مدت دوروز کاری متوقف می‌شود.

«سفارس»: شرکت سیمان فارس در افشای اخیر خود در خصوص نوسان قیمت سهام توضیحاتی ارائه کرد. بر این اساس شرکت مذکور عنوان کرد: به استناد ماده ۱۷ مکرر دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در بورس اوراق بهادار تهران به اطلاع می‌رساند از تاریخ گزارشگری قبلی (صورت‌های مالی و گزارش تفسیری مدیریت دوره مالی ۱۲ماه منتهی به ۲۹اسفند ۱۴۰۱ تا مقطع فعلی) تغییر بااهمیتی در وضعیت مالی یا عملکرد شرکت رخ نداده است. در خصوص نوسان بیش از ۵۰‌درصد در قیمت سهام این شرکت و لزوم برگزاری کنفرانس اطلاع‌رسانی به استحضار می‌رساند در موعد زمانی مقرر سوال و ابهامی در سامانه تدان از جانب سرمایه‌گذاران و فعالان طرح نشده است. بنابراین به نظر می‌رسد نوسان قیمت سهام شرکت طی روزهای معاملاتی اخیر ناشی از عرضه و تقاضا در بازار و تصمیمات سرمایه‌گذاران بوده است. مزید استحضار صورت‌های مالی ۶ماهه حسابرسی‌شده و گزارش‌های مالی میان‌دوره‌ای ۹ماهه سال ۱۴۰۱ و صورت‌های مالی ۱۲ماه منتهی به ۲۹اسفند ۱۴۰۱ و نیز اطلاعات تولید و فروش ماهانه این شرکت در موعد قانونی مقرر در سامانه کدال درج شده است.

«دانا»: بیمه دانا عنوان کرد که برحسب توافق صورت‌گرفته با ارتش جمهوری اسلامی ایران مقرر شده مبلغ کارشناسی انجام‌شده زمین علی‌آباد، از محل ظرفیت بند «ب» تبصره ۵ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ یا از محل بودجه سال ۱۴۰۲ تامین ‌شود. بنابراین با عنایت به فرآیندهای اداری موضوع، پیگیری مضاعف شرکت جهت دریافت وجه مذکور از محل بودجه سال‌جاری در حال انجام است.

«کاما»: شرکت باما از کشف منابع یا ذخایر قابل‌توجه خبر داد. بر این اساس شرکت مذکور در متن افشای خود عنوان کرد: پروانه بهره‌برداری جدید معدن سرب و روی ایرانکوه، شامل کانسنگ‌های سولفیدی و اکسیدی است. مجمع ذخیره قطعی سرب و روی قبلی بالغ بر ۶میلیون و ۸۹هزار و ۴۹تن بوده است که ذخیره قطعی جدید سرب و روی پس از انجام اکتشافات و براساس درخواست شرکت برای تمدید پروانه بهره‌برداری به ۲۵میلیون و ۹۷۲هزار و ۶۶۵تن افزایش یافته است. همچنین به استناد نامه پیوست، استخراج سالانه به ۷۰۰‌هزار تن افزایش یافته است.