«فاسمین»: کالسیمین اعلام کرد با توجه به افزایش ۶۴درصدی سود خالص شرکت در دوره مالی منتهی به ۳۱شهریور ۱۴۰۱ در مقایسه با دوره مالی مشابه منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ به این وسیله به‌منظور آگاهی سهامداران توضیحاتی به شرح زیر ارائه می‌شود. افزایش میزان تولید شمش روی از ۱۸‌هزار تن در ۶ماه ۱۴۰۰ به ۲۷‌هزار تن در دوره مشابه سال ۱۴۰۱ باعث استفاده بهینه هزینه‌های ثابت و به تبع آن کاهش بهای ساخت شده است.  افزایش فروش محصول از ۱۴‌هزار تن شمش روی در ۶ماه اول سال ۱۴۰۰ به ۲۴‌هزار تن در دوره مشابه سال ۱۴۰۱، باعث افزایش چشمگیر سود خالص شده است.  از تولید شمش روی در ۶ماه اول سال ۱۴۰۱ به‌میزان ۷‌هزار تن از محل کنسانتره روی سولفوره از سوی شرکت ذوب و روی بافق به صورت پیمانکاری تولید شده که این رقم در دوره مشابه سال ۱۴۰۰ به‌میزان‌ هزار تن بوده است.

«شپدیس»: شرکت پتروشیمی پردیس، از توقف بخشی از فعالیت‌های شرکت خبر داد. این شرکت اعلام کرد، با عنایت به مکاتبات شرکت ملی صنایع پتروشیمی و شرکت ملی گاز، به دلیل برودت هوا و افت فشار گاز، این شرکت از روز یکشنبه مورخ ۱۳/ ۰۹/ ۱۴۰۱ ظرفیت فاز یک خود را به ۸۰‌درصد و ظرفیت فازهای ۲ و ۳ را به ۸۵‌درصد کاهش داده است. کاهش ظرفیت مذکور تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت. به محض رفع محدودیت دریافت گاز و شروع ۱۰۰درصدی تولید، اطلاع‌رسانی خواهد شد.  همچنین پیش‌بینی تولید برای سال ۱۴۰۲ بر مبنای ۳۳۰روز تولید لحاظ شده و معادل ۳۵روز به‌منظور توقفات و تعمیرات اساسی در نظر گرفته شده است. با عنایت به مراتب اعلام‌شده، پیش‌بینی می‌شود که این شرکت تا پایان سال‌جاری مقادیر تولید پیش‌بینی‌شده را محقق کند.

«ثامید»: شرکت توسعه و عمران امید، از برگزاری مزایده فروش پروژه‌‌‌های ابزاران، افتخاری‌‌‌نیا، دریا‌‌‌گوشه و گلشهر در تاریخ ۱۹/ ۰۹/ ۱۴۰۱ خبر داد. شرکت توسعه و عمران امید پروژه‌‌‌های خود را به صورت نقد، اقساط یا تهاتر از طریق برگزاری مزایده عمومی واگذار می‌کند. حجم ریالی فروش پیش‌بینی‌شده در آگهی به میزان حداقل ۲۰۹میلیارد تومان برآورد شد که عملکرد آن در گزارش‌‌‌های آتی منعکس می‌شود.

«آواپارس»: بیمه اتکایی آوای‌پارس، از اخذ مجوز فعالیت از بانک مرکزی جمهوری اسلامی خبر داد.

«افق»: شرکت فروشگاه‌‌‌های زنجیره‌ای افق کوروش از توثیق یا مسدود کردن سهام ناشر متعلق به سهامدار عمده خبر داد. این توثیق به‌منظور انتشار اوراق فروش تبعی افق کوروش است.