«زمگسا»: شرکت کشاورزی و دامپروری مگسال اعلام کرد، در خصوص پرداخت مبلغ عوارض و جرائم از مبلغ برآوردی ۱۵میلیارد و ۳۰۰میلیون تومان اعلام‌شده از سوی شهرداری توافق شد که شرکت مگسال به استناد رأی کمیسیون تا پایان سال ۱۴۰۰ فقط مبلغ ۳میلیارد و ۸۰۰میلیون تومان به مراتب بندهای این توافق در قبال اخذ صورت‌حساب و صدور پایان‌کار و مفاصاحساب از سوی شهرداری، پرداخت کند. همچنین هر دو طرف نسبت به مختومه‌کردن پرونده‌های مطروحه علیه یکدیگر در دادگاه عمومی و حقوقی اقدام کنند.

«تپکو»: تولید تجهیزات سنگین هپکو اعلام کرد فراخوان ارائه تسهیلات خرید ماشین‌آلات تولیدی شرکت تولید تجهیزات سنگین هپکو (سهامی‌عام) در راستای توسعه معدن‌کاری و نوسازی و تامین ماشین‌آلات معدنی توسط صندوق‌های بیمه فعالیت‌های معدنی با همکاری معاونت معادن و فرآوری مواد معدنی وزارت صمت، سازمان ایمیدرو اطلاع‌رسانی می‌شود.

«دبالک»: شرکت تولید مواد اولیه دارویی البرز بالک از انعقاد قرارداد مهم فروش محصولات به شرکت داروسازی اکسیر خبر داد. تاریخ انعقاد قرارداد ۱۹/ ۰۸/ ۱۴۰۱، طرف قرارداد شرکت داروسازی اکسیر و مبلغ قرارداد ۶۶میلیارد و ۴۰۰میلیون تومان است.

«کویر»: شرکت تولیدی فولاد سپید فراب کویر، از توثیق یا مسدود‌سازی سهام ناشر متعلق به سهامدار عمده خبر داد. ۵/ ۸۶‌درصد سهام این شرکت در اختیار این سهامدار عمده بوده و ۸۱‌درصد از آن توثیق یا مسدود شده است.

«تکشا»: شرکت گسترش صنایع و خدمات کشاورزی، از انعقاد قرارداد فروش ماشین شیردوش ثابت خبر داد. تاریخ انعقاد قرارداد ۲۶/ ۰۴/ ۱۴۰۱، طرف قرارداد دامداری ‌هزار رأسی دام سنگین و مبلغ آن ۱۰میلیارد و ۴۰۰میلیون تومان است و نحوه تسویه در ۶مرحله خواهد بود.

«حتوکا»: با توجه به موافقت شرکت سرمایه‌گذاری توکافولاد مبنی بر تایید خرید ۵۰دستگاه کشنده مورخ ۱۸/ ۰۷/ ۱۴۰۱ و همچنین طرح توجیهی فنی مبنی بر انتخاب کشنده دیما خرید ۵۰دستگاه کشنده دیما به قیمت هر دستگاه ۳میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان و جمعا ۱۷۶میلیارد تومان از شرکت دیمادیزل به تصویب هیات‌مدیره رسید. همچنین مقرر شد نقدینگی لازم برای خرید کشنده‌های فوق از طریق اخذ وام از بانک ملی تامین و پس از افزایش سرمایه این تسهیلات تسویه شود.

«شپنا»: شرکت پالایش نفت اصفهان از بهره‌برداری از طرح‌ها و پروژه‌های جدید خود خبر داد. عنوان این پروژه، تصفیه گازوئیل و یوتیلیتی و آفسایت، زمان اجرای آن ۰۱/ ۱۱/ ۱۳۹۳ و مدت اجرای آن هشت‌سال است. بهای تمام‌شده این طرح، ۱۲‌هزار و ۵۰۰میلیارد تومان است. انتظار می‌رود، با راه‌اندازی پروژه جدید، ظرفیت گازوئیل یورو۵ و گوگرد نقلی به ۱۰۰‌هزار بشکه در روز برسد.

«خکمک»: شرکت کارخانه‌های کمک‌فنر ایندامین سایپا اعلام کرد، این شرکت با راه‌اندازی و اورهال دستگاه‌ها و ماشین‌آلات مازاد یا از کار افتاده موجود نسبت به ایجاد خط تولید جدید در سایت۲ واقع در مجتمع صنعتی تیبا به مساحت حدود ۲‌هزار و ۴۰۰مترمربع و افزایش ظرفیت تولید سالانه به میزان ۷۵۰‌هزار کمک‌فنر اقدام کرده و امکان ورود به بازار یدک و صادرات مهیا شده است. در این پروژه عمدتا از دارایی‌های موجود استفاده شده و سرمایه‌گذاری بااهمیت جدیدی صورت نپذیرفته است.

«هجرت»: پخش هجرت اعلام کرد با توجه به مجوز افزایش سرمایه مورخ ۱۱/ ۰۲/ ۱۴۰۱ و براساس تصمیمات مجمع عمومی فوق‌العاده ۰۹/ ۰۳/ ۱۴۰۱ و با توجه به افزایش سرمایه شرکت از مبلغ ۱۰۰میلیارد تومان به مبلغ ۱۶۰میلیارد تومان تعداد ۵۹۹میلیون سهم با توجه به حق‌تقدم استفاده‌شده از سوی سهامداران فعلی و با عنایت به انقضای مهلت استفاده از حق‌تقدم مذکور برای تحقق افزایش سرمایه به این وسیله تعداد ۴۷۴‌هزار سهم ۱۰۰تومانی برای پذیره‌نویسی عمومی عرضه می‌شود. مهلت پذیره‌نویسی از تاریخ ۲۱/ ۰۸/ ۱۴۰۱ تا ۰۵/ ۰۹/ ۱۴۰۱ تعیین شده است.