«خبنیان»: شرکت بنیان‌دیزل با انتشار اطلاعیه‌‌‌ای در کدال، درخصوص نوسان قیمت سهام شفاف‌‌‌سازی کرد. در این اطلاعیه آمده است: به استناد بند «۷» ماده «۱۳» مکرر «۲» دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات اوراق بهادار در فرابورس ایران به اطلاع می‌‌‌رساند تغییر بااهمیتی در وضعیت مالی یا عملکرد شرکت رخ نداده و نوسان قیمت سهام شرکت طی روزهای معاملاتی اخیر، مربوط به عرضه و تقاضاست. در صورت وقوع هرگونه رویداد بااهمیت، مراتب مطابق مفاد ماده «۱۳» دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت‌های ثبت‌شده نزد سازمان افشا می‌شود.

«حپترو»: شرکت مهندسی حمل‌ونقل پتروشیمی درخصوص اطلاعات و صورت‌های مالی منتشرشده، اطلاعیه‌‌‌ای را در سامانه کدال منتشر کرد. بر اساس این اطلاعیه، دلیل عمده زیان عملیاتی سه‌ماه اول سال ۱۴۰۱، افزایش هزینه‌‌‌های پرسنلی و تعمیرات ماشین‌آلات بوده که نسبت به سال گذشته افزایش داشته است. از سوی دیگر، علت افزایش دارایی‌‌‌های ثابت، ناشی از تحویل تانکرهای پیش‌خرید شده در سال ۱۴۰۰ بوده که اطلاعیه افشای آنها نیز در سامانه کدال منتشر شده است. همچنین با توجه به دسته‌‌‌بندی سود سپرده‌‌‌های بانکی توسط حسابرس در دوره‌‌‌های گذشته در سرفصل سایر درآمدها و هزینه‌‌‌های غیرعملیاتی، اقلام متفرقه جهت حفظ رویه در قسمت سود مذکور افشا شده است.

«پارسیان»: طبق اعلام بیمه پارسیان، با عنایت به مجوز افزایش سرمایه مورخ ۰۶/ ۰۶/ ۱۴۰۱ و به استناد مصوبه مجمع عمومی فوق‌‌‌العاده مورخ ۰۳/ ۱۲/ ۱۴۰۰، جلسه هیات مدیره به منظور تصمیم‌گیری درخصوص افزایش سرمایه شرکت از مبلغ ‌هزار و ۲۰۰میلیارد تومان به مبلغ‌ هزار و ۳۰۰میلیارد تومان در روز شنبه مورخ ۱۹/ ۰۶/ ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

«چفیبر»: شرکت تولید فیبر ایران با ارائه توضیحاتی درخصوص اطلاعات و صورت‌های مالی منتشرشده، دلایل تغییرات سود و زیان عملیاتی و سود خالص تلفیقی را نسبت به دوره مشابه سال قبل تشریح کرد. در این نامه آمده است: سود عملیاتی و سود خالص تلفیقی سال مالی ۱۴۰۰ نسبت به دوره مشابه سال قبل به ترتیب حدود ۳۰ و ۷۷درصد کاهش نشان می‌دهد که علت آن از یک طرف افزایش هزینه‌‌‌های پرسنلی در راستای افزایش حقوق براساس قانون کار و تغییر در ترکیب فروش در راستای فروش چوب‌‌‌های داخلی که حاشیه سود کمتری نسبت به چوب‌‌‌های خارجی داشته و همچنین افزایش نرخ ارز در سال ۱۴۰۰ نسبت به سال ۱۳۹۹ که به تبع آن فروش محصول به نسبت افزایش بهای تمام شده، افزایش نداشته است و همچنین کاهش در سود غیرعملیاتی نسبت به دوره مشابه سال قبل است.  قابل ذکر است که تولید تخته و الوار معادل ۱۰۱۵مترمکعب بوده که نسبت به ظرفیت عملی حدود ۷۰درصد بوده که دلیل آن تولید آزمایشی است و درخصوص MDF به علت عدم‌تامین ماده اولیه از طرف شرکت‌های تولیدکننده ماده خام MDF امکان تولید وجود نداشته است. بنابراین در این راستا شرکت به‌منظور تداوم فعالیت و پوشش هزینه‌‌‌ها به‌ناچار عمده فعالیت خود را به سمت بازرگانی سوق داده است.

«تجلی»: شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات با افشای اطلاعات بااهمیت (تغییر در مفاد هر نوع اطلاعیه بااهمیتی که قبلا منتشر شده است) گروه «ب» منتهی به سال مالی ۲۹/ ۱۲/ ۱۴۰۱، اعلام کرد که پیرو توافق فیمابین با سهامداران شرکت معدن‌کار باختر به نمایندگی آقای یعقوب مرادی، مقرر شد تعداد تقریب به ۶۵۸میلیون سهم به ارزش کارشناسی هر سهم ۳۶۵ تومان به ارزش کل ۲۴۰میلیارد تومان معادل ۵/ ۳۹درصد سرمایه آن شرکت به شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات منتقل شد.