«فولاد»: شرکت فولادمبارکه اصفهان پیرو گزارش منتشرشده در فضای مجازی مبنی بر قرائت گزارش تحقیق و تفحص در صحن علنی مجلس، شفاف‌‌‌سازی کرد. در متنی که این شرکت منتشر کرده، آمده است:

به استحضار می‌‌‌رساند اظهارنظر قطعی در خصوص کلیه ادعاهای مطرح‌شده در گزارش مذکور منوط به رسیدگی و صدور رأی قطعی از مرجع قضایی است. لازم به ذکر است که عملکرد شرکت فولاد مبارکه طبق صورت‌های مالی سالانه توسط حسابرس و بازرس قانونی شرکت و مطابق با قوانین جاری کشور و آیین‌‌‌نامه‌‌‌های مصوب سازمان بورس و اوراق بهادار مورد رسیدگی و حسابرسی قرار گرفته و در مجامع عمومی شرکت به تصویب سهامداران رسیده است و موارد مطروحه تغییری در عملکرد تولید و سودآوری شرکت ایجاد نخواهد کرد. رکوردهای اخیر تولید در فولادمبارکه و روند پرشتاب توسعه در این شرکت به‌عنوان سنگر اقتصادی-صنعتی جمهوری اسلامی ایران، ثمره تلاش هزاران نفر از کارکنان و مدیران زحمتکش این مجموعه است که این روند بدون وقفه در جریان است و ادامه خواهد یافت.

«قتربت»: شرکت قند تربت‌حیدریه، در خصوص عدم‌حصول نتیجه از برگزاری مزایده در تاریخ ۲/ ۰۵/ ۱۴۰۱ اطلاعیه‌ای را منتشر و اعلام کرد موضوع مزایده فروش یک‌قطعه زمین در شهرستان بابل بوده و پیشنهاد خریدی برای این زمین ارائه نشده است.

«وتبار»: شرکت سرمایه‌گذاری تبار ثامن با ارائه توضیحاتی درخصوص اطلاعات و صورت‌های مالی منتشرشده و ارسال نامه به رئیس اداره نظارت بر ناشران گروه مالی و خدماتی سازمان بورس و اوراق بهادار، دلیل کاهش  سود عملیاتی دوره مالی منتهی به ۳۱/ ۲/ ۱۴۰۱ نسبت به دوره مشابه سال قبل را عمدتا به‌شرح یادداشت سه تا شش‌ماهه صورت‌های مالی کاهش سپرده‌‌‌گذاری بانکی و متعاقب آن کاهش سود حاصل از سرمایه‌گذاری و نیز افزایش هزینه‌‌‌های حقوق و دستمزد و سرمایه دوماه اول سال ۱۴۰۱ نسبت به سال قبل اعلام کرد.

«مارون»: شرکت پتروشیمی مارون، درخصوص اطلاعات و صورت‌های مالی منتشرشده خود توضیحاتی ارائه داد. در نامه این شرکت به رئیس اداره نظارت بر ناشران شیمیایی و غذایی، عمده‌‌‌ترین دلایل کاهش سود عملیاتی شرکت در دوره سه‌ماه اول سال ۱۴۰۱ نسبت به دوره مشابه سال قبل، افزایش بهای خوراک در وهله اول و افزایش بهای یوتیلیتی مصرفی (حدود پنج‌برابر) در مقایسه با سنوات قبل اعلام شده است.

«پارتا»: مجتمع صنعتی آرتاویل‌تایر، آگهی ثبت افزایش سرمایه خود را در سامانه کدال منتشر کرد. مطابق با این آگهی، سرمایه شرکت از مبلغ ۲۲۰میلیارد تومان به مبلغ ۴۷۱میلیارد تومان، تقسیم‌شده به ۴۷۱میلیون سهم هزار ریالی با نام از محل مازاد تجدید ارزیابی افزایش یافت و ماده مربوط در اساسنامه اصلاح و از لحاظ افزایش سرمایه تکمیل و امضا شد.

«استقلال»: باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ایران، با افشای اطلاعات بااهمیت منتهی به سال مالی ۳۱/ ۲/ ۱۴۰۱، موضوع رأی نهایی پرونده استراماچونی را تشریح کرد. در این نامه آمده است: به استحضار می‌‌‌رساند با توجه به اینکه پرونده استراماچونی مربوط به سال مالی ۱۳۹۸ است، به میزان ۹۵۸/ ۳۲۷یورو مطالبات در سیستم مالی ثبت شده که طی حکم جدید دادگاه بین‌المللی فوتبال، مبلغ یک‌میلیون و ۵۲۷هزار و ۶۲۳یورو بابت اصل و جریمه دیرکرد و مبلغ ۷هزار فرانک هزینه دادرسی صادر و ابلاغ شده است. ضمنا الباقی آثار مالی حکم فوق در صورت‌های مالی ۶ماهه ۳۰/ ۱۰/ ۱۴۰۱ ارائه می‌شود.

«تپسی»: پیشگامان فناوری و دانش آرامیس، از صدور مجوز افزایش سرمایه در تاریخ ۲۶/ ۰۵/ ۱۴۰۱ خبر داد. افزایش سرمایه فعلی شرکت که حدود ۱۱۷ میلیارد تومان بوده است، از محل آورده نقدی سهامداران خواهد بود. افزایش سرمایه «تپسی» برای تامین مالی توسعه جغرافیایی، رشد و توسعه زیرساخت و شبکه مشتریان نرم‌افزار تپسی و افزایش ظرفیت سفرهاست.