سایر گزارش‌های منتشرشده روی کدال اگرچه به اندازه این شرکت تازه‌وارد، نکات جدیدی نداشتند، با این حال هر یک اطلاعاتی مهم از نحوه عملکرد خود یا موارد بااهمیتی که بر مسیر کنونی فعالیت آنها اثر می‌گذارد، ارائه دادند.

«فروژ»: شرکت صنایع فروآلیاژ ایران که در صف عرضه اولیه بازار سرمایه است، گزارش ارزشیابی خود را منتشر کرده است. در این گزارش از صورت‌های مالی سال‌های ۱۳۹۶تا ۱۴۰۰ شرکت استفاده شده و به‌واسطه آن، بودجه پنج‌ساله شرکت برآورد شده است. در ارزشیابی این شرکت از پنج‌روش سود تقسیمی، جریان نقد آزاد سهامداران، جریان نقد آزاد شرکت و روش بازاری P/ E بهره گرفته شده است. در روش سود تقسیمی که از برآورد سود خالص شرکت در سال‌های آینده و تخمین سود تقسیمی آن به دست می‌آید، ارزشی معادل ۳۸۴۷تومان برای هر سهم در نظر گرفته شده است. در روش جریان نقد آزاد شرکت، ارزش هر سهم معادل ۳۸۳۴تومان و در روش جریان نقد آزاد سهامداران ارزش هر سهم ۳۶۹۹تومان برآورد شده است. در روش P/ E ارزش‌گذار شرکتی مشابه را برای برآورد  P/ Eتاریخی انتخاب کرده و برای سهم ارزش تعیین می‌کند. طبق این روش هر سهم «فروژ» ۵‌هزار و ۲۳۹تومان ارزش‌گذاری شده است. روش دیگری که برای ارزش‌گذاری بازار سهام استفاده می‌شود، روش خالص ارزش روز دارایی‌ها یا  NAVاست. در ایران به دلیل ریسک‌های سیستماتیک موجود در اقتصاد، قیمت‌گذاری دستوری و سایر عوامل مرتبط، شرکت‌ها به لحاظ اقتصادی سودآوری لازم را ندارند. سود خالص شرکت‌های ما سود حسابداری است و توجیه اقتصادی ندارد، به همین دلیل ارزش برآوردی حاصل از این روش بالاتر از سایر روش‌هاست؛ اما در واقع در بازار، شرکت‌های ما به کسری از  NAVمعامله می‌شوند. ارزش «فروژ» مطابق روش خالص ارزش روز دارایی‌ها ۴۰۷۵تومان برآورد شده است. در مجموع ارزشی که ارزش‌گذار برای این شرکت در نظر گرفته، حدود ۴۱۴۰تومان است.

«برکت»: گروه دارایی برکت طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که قرار است برای تامین مالی بازارگردانی و شرکت‌های تابعه خود، طبق مصوبه هیات‌مدیره اقدام به انتشار اوراق تبعی و اوراق اجاره سهام تا سقف ۴۰۰میلیارد تومان کند. این شرکت جلسه‌ای را در تاریخ ۵/ ۰۵/ ۱۴۰۱ در ساعت ۸:۳۰ برگزار می‌کند تا درخصوص انتشار این اوراق و نحوه تامین مالی عملیات بازارگردانی تصمیم‌گیری کند.

«سخواف»: شرکت سیمان خواف، طی اطلاعیه‌ای از انعقاد قرارداد سایش سنگ هماتیت خبر داد. اثر این رویداد به اندازه‌ای است که رقم آن حدود ۷۱درصد درآمد فروش سال مالی قبل است. این قرارداد برای سایش حدود ۳۰هزار تن سنگ‌آهن به ارزش ۶میلیارد تومان است.

«حفارس»: طبق اعلام شرکت حمل‌ونقل بین‌المللی فارس، قرار است مدیریت شعبه استان قزوین این شرکت، از شهریورماه سال‌جاری حمل آرد یارانه‌ای این استان را به شرکت حمل‌ونقل بین‌المللی خلیج‌فارس با قیمت شهری ۸۹۵۰تومان و در مناطق روستایی با قیمت ۱۱هزار و ۹۵۰تومان و به طور میانگین به قیمت ۱۰هزار و ۴۵۰تومان واگذار کند. با در نظر گرفتن این میانگین، نرخ درآمد ناخالص ماهانه این شرکت به ۱۲۵۴میلیارد تومان و در سال ۱۴۰۱ به ۸۷۷۸میلیارد تومان می‌رسد. همچنین «حفارس» دلیل سود عملیاتی سه‌ماهه خود را افزایش نرخ حمل آرد نسبت به دوره مشابه سال قبل و استفاده حداکثری از دارایی‌های سرمایه‌ای بیان کرده است. افزایش هزینه‌های اداری عمومی شرکت نیز به دلیل افزایش حقوق و دستمزد کارکنان، مطابق بخشنامه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

«سلار»: شرکت سیمان لارستان در مورد صورت‌های مالی بهاره خود توضیحاتی ارائه کرد. در این توضیحات به عرضه محصولات خود از نیمه‌دوم ۱۴۰۰در بورس‌کالا اشاره شده است. افزایش قیمت محصولات و قیمت‌گذاری براساس ‌سازوکار عرضه و تقاضا در بورس‌کالا از موضوعات مهم اطلاعیه «سلار» بود. همچنین این شرکت اعلام کرد که مواد اولیه برای تولید محصولات خود در این دوره را از موجودی انبار مورد استفاده قرار داده است. مازوت سلار که توسط شرکت فرآورده‌های نفتی تامین می‌شود، با نرخ علی‌الحساب ۳۰۱ تومانی توسط شرکت سیمان لارستان خریداری شده است که پس از مشخص شدن نرخ مازوت در سال ۱۴۰۱ ما‌به‌التفاوت آن در حساب‌ها منظور می‌شود.