در ادامه گزارش به برخی از دستاوردها و طرح‌های شرکت اشاره کرد. طبق این گزارش، در سال ۱۴۰۰ شرکت موفق به تولید روزانه ۸۳۸مترمکعب گاز مایع، ۶۰۹۳مترمکعب بنزین معمولی، ۴۶۳۸مترمکعب بنزین یورو، ۲۵۶۳مترمکعب نفت‌سفید و سوخت جت، ۵۱۳۳ مترمکعب نفت‌گاز معمولی و ۱۱۳۶۷مترمکعب نفت گاز یورو شده است. بر اساس این گزارش، فروش فرآورده‌‌‌ها از ۶۲دلار به ازای هر بشکه (دلار) به ۷۲دلار به ازای هر بشکه در سال ۱۴۰۰ رسیده و به این ترتیب، سود خالص شرکت در سال ۱۴۰۰ به‌ازای هر بشکه به ۸/ ۲۹دلار رسیده است.

از مهم‌ترین پروژه‌های شرکت که در این مجمع به آن اشاره شد، طرح ارتقای کیفیت محصولات سنگین شرکت است که گفته شد، ادامه فعالیت شرکت به این طرح وابسته است.

براساس این گزارش، طرح روغن‌سازی پایه ۲و۳، احداث ۶ دستگاه مخزن جدید ذخیره‌سازی بنزین و نفت گاز، احداث یک‌رشته خط لوله ۳۰اینچی نفت‌خام و اتصال آن به مخازن ذخیره‌سازی نفت‌خام پالایشگاه و آزادسازی اسکله نفت‌خام برای صادرات فرآورده‌‌‌های نفتی از برنامه‌‌‌های آتی شرکت است. از جمله پروژه‌‌‌های انجام‌شده شرکت نیز طراحی خرید، نصب و راه‌‌‌اندازی یک دستگاه تولید آب صنعتی با ظرفیت تولید ۶هزار مترمکعب آب در روز، طراحی خرید، نصب و راه‌اندازی راه‌بند خودرویی ضدتهاجم در دروازه‌های ورودی، تکمیل ساخت سوله رسید و ارسال کالا و... بوده است.

در ادامه گفته شد، اگر طرح ارتقای کیفیت محصولات سنگین با محوریت کک‌اسفنجی اجرا شود، می‌تواند از خروج ارز از کشور پیشگیری کند. تولید محصول استراتژیک کک‌اسفنجی با کیفیت مورد نظر صنایع آلومینیوم‌سازی کشور، رفع نیاز کشور به واردات این محصول، افزایش ظرفیت تولید فرآورده‌های نفتی دارای ارزش‌افزوده بیشتر و کاهش حداکثری میزان نفت‌کوره تولیدی از جمله دستاوردهای این طرح خواهد بود. این طرح برای اجرای بهتر به سه‌پروژه شامل احداث واحدهای فرآیندی جدید ( ۱۴واحد فرآیندی جدید)، احداث واحدهای جانبی و احداث مجتمع روغن‌سازی ۲ و ۳ تبدیل شده است. همچنین در این گزارش اعلام شد با توجه به شرایط خاص حاکم برای تامین مالی باید استراتژی‌هایی از جمله تامین مالی از طریق صندوق توسعه ملی، انتشار اوراق و شرکت‌های پروژه‌محور اتخاذ شود.