وگستر: شرکت گسترش سرمایه‌گذاری ایرانیان اعلام کرد که پیرو افشای اطلاعات بااهمیت مورخ ۳۱/ ۰۱/ ۱۴۰۱ منتشرشده در سامانه کدال، مبنی بر محکومیت شرکت به پرداخت عین ارز دریافتی موضوع اعتبار اسنادی سال ۱۳۹۰ از بانک اقتصادنوین، برابر مصوبه هیات‌مدیره شرکت و با عنایت به قطعیت رأی تعزیرات حکومتی و رد درخواست این شرکت در دیوان عدالت اداری مبنی بر توقف عملیات اجرایی، این شرکت به‌منظور رعایت صرفه و صلاح سهامداران و جبران ضرر و زیان وارده، نسبت به طرح دعوی حقوقی علیه اعضای هیات‌مدیره وقت شرکت، بانک اقتصادنوین و سایر مسببان امر اقدام کرد.

شجم: شرکت صنایع پتروشیمی تخت‌جمشید اعلام کرد که پیرو نامه شورای رقابت در خصوص ابلاغ نرخ سرویس‌‌‌های جانبی، آثار مالی ناشی از تعدیل نرخ سرویس‌‌‌های جانبی بر صورت‌های مالی سالانه منتهی به ۳۱/ ۰۶/ ۱۴۰۰ و صورت‌های مالی ۶ماهه منتهی به ۲۹/ ۱۲/ ۱۴۰۰ منجر به افزایش قیمت تمام‌شده تولید و نهایتا کاهش سود خالص شرکت جمعا به مبلغ ۹/ ۸۸میلیارد تومان خواهد شد، اما این شرکت مانند سایر شرکت‌های پتروشیمی، اقدامات و پیگیری‌‌‌های لازم را در خصوص تجدیدنظرخواهی تا حصول نتیجه مطلوب برای خود و سهامداران محفوظ می‌‌‌داند.

بوعلی: شرکت پتروشیمی بوعلی‌سینا نیز در خصوص افزایش نرخ سرویس‌‌‌های جانبی اعلام کرد که با توجه به انتشار صورت‌های مالی حسابرسی‌نشده منتهی به ۲۹/ ۱۲/ ۱۴۰۰ شرکت پتروشیمی بوعلی‌سینا در سامانه کدال با ثبت هزینه‌‌‌های سرویس‌‌‌های جانبی به نرخ‌های جدید، بهای تمام‌شده محصولات این شرکت به میزان کمتر از یک‌‌درصد (۷/ ۰درصد) افزایش خواهد یافت. ضمنا بخش عمده‌‌‌ای از هزینه‌‌‌های مذکور قبلا در صورت‌های مالی حسابرسی‌نشده به‌عنوان ذخیره در حساب‌‌‌های مربوطه منظور شده بود.

شیران: شرکت سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران اعلام کرد پیرو اطلاع‌‌‌رسانی‌‌‌های قبلی در خصوص سلسله پرونده‌‌‌های مربوط به عوارض هیدروکربورهای بدون شاخه دریافتی از پالایشگاه اصفهان که در دیوان عدالت اداری مطرح است، با تلاش و پیگیری‌‌‌های صورت‌گرفته برگ قطعی اصلاحی براساس آرای دیوان عدالت اداری برای پنج‌مورد از پرونده‌‌‌های مذکور به ارزش ۲/ ۴۲میلیارد تومان  صادر و قابل استرداد است. ۸/ ۲۱میلیارد تومان از این مبلغ مربوط به اعتبار عوارض مذکور بوده که اثر سود و زیان آن در دوره مالی جاری شناسایی و اعمال می‌شود و مابقی نیز در دوره مالی گذشته شناسایی و اعمال شده است.

سمایه: بانک سرمایه در راستای اجرای قانون رفع موانع تولید رقابت‌‌‌‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور و تاکیدات دولت، املاک تملیکی و مازاد بر نیاز خود را با شرایط ویژه و استثنایی به فروش می‌‌‌رساند. املاک مذکور بر مبنای قیمت پایه مزایده، با وضعیت موجود و به صورت نقدی، نقد و اقساط، با متصرف و بدون متصرف در معرض فروش قرار می‌گیرد. آخرین مهلت برای تسلیم پیشنهادها ساعت ۱۶ روز چهارشنبه مورخ ۲۵/ ۰۳/ ۱۴۰۱ است.