فروس: شرکت فروسیلیس ایران در فروردین‌ماه به درآمد فروش ۷۴۷میلیارد و ۴۳۹میلیون ریالی دست یافت که نسبت به ماه قبل ۶/ ۲۴درصد و نسبت به میانگین ماه‌های گذشته ۷/ ۱۳‌درصد کاهش نشان می‌دهد. با این حال این رقم فروش نسبت به دوره مشابه سال قبل ۱۶‌درصد افزایش نشان می‌دهد. «فروس» در این ماه ۱۰۵۱تن فروسیلیسیم را به فروش (داخلی) رساند که نسبت به ماه گذشته کاهش ۲۵/ ۲۶درصدی نشان می‌دهد. همچنین نرخ فروش این محصول نسبت به ماه قبل ۲۴/ ۴‌درصد افرایش داشته است.

شکربن:شرکت کربن ایران در فروردین‌ماه ۱۱۵میلیارد تومان فروش داشته که ۷‌درصد نسبت به ماه گذشته کاهش یافته؛ اما ۳۶‌درصد نسبت به متوسط ۱۲ماه گذشته رشد داشته است. همچنین این رقم فروش نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۲‌درصد رشد داشته است.در فروردین‌ماه شرکت ۳۴۳۰تن دوده صنعتی فروخته که ۲۴‌درصد نسبت به ماه گذشته کاهش داشته؛ اما تقریبا برابر با میانگین مقدار فروش ۱۲ماه گذشته است.نرخ فروش دوده صنعتی داخلی ۱۷‌درصد و نرخ صادراتی ۲۱‌درصد نسبت به اسفند ماه رشد داشته است.

خلنت: شرکت لنت‌‌‌ ترمز ایران در فروردین همچون سال‌های قبل تولید کمتری داشت و ۱۸۱تن لنت‌کلاج و ترمز تولید کرده است. میانگین تولید سال ۱۴۰۰ حدود ۲۸۰تن بود و در سال‌های ۹۹ و ۹۸ به طور متوسط هرماه ۲۱۸ و ۱۸۹تن تولید داشت. شرکت این ماه فروش ۴/ ۲میلیاردی داشته و فروش سالانه ۱۴۰۰ شرکت ۱۷۹میلیارد بوده است. نرخ فروش لنت‌ترمز در این ماه ۶۴‌هزار تومان بر کیلو شده و متوسط نرخ ۱۲ماهه ۴۸‌هزار تومان بر کیلو بوده است.

پیزد: شرکت مجتمع صنایع لاستیک یزد در فروردین‌ماه به درآمد فروش ۱۱۰میلیارد و ۵۹۳میلیون تومانی دست یافت که نسبت به ماه قبل ۸/ ۴۴‌درصد و نسبت به میانگین ماه‌های گذشته ۸/ ۲۸‌درصد کاهش نشان می‌دهد. همچنین نسبت به فروردین سال گذشته ۳۵‌درصد رشد داشته است. «پیزد» در این ماه ۱۱۰۶تن انواع تایر رادیال سیمی را به فروش (داخلی) رساند که نسبت به ماه گذشته کاهش ۲۹/ ۴۸درصدی نشان می‌دهد. همچنین نرخ فروش این محصول نسبت به ماه قبل ۷۱/ ۳‌درصد کاهش داشته است.

فجر: شرکت فولاد امیرکبیر کاشان در دوره یک‌ماه فروردین با حدود ۵۱‌درصد افزایش نسبت به فروردین سال گذشته و حدود ۱۴‌درصد کاهش نسبت به میانگین سال ۱۴۰۰، به درآمد فروش ۳۷۷میلیارد تومانی دست یافت.

«فجر» در فروردین بیش از ۱۳هزار و ۸۰۰تن محصول گالوانیزه تولید کرد که از این حیث نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۵/ ۰‌درصد و نسبت به میانگین سال ۱۴۰۰، حدود ۱۰‌درصد افزایش نشان می‌دهد. همچنین فروش محصول گالوانیزه شرکت در فروردین ۹۲۳۹تن گزارش شده است. این در حالی است که در سال ۱۴۰۰ به‌صورت میانگین هر ماه حدود ۱۲هزار و ۵۲۷تن محصول گالوانیزه به فروش رسانده بود. نرخ فروش محصول گالوانیزه داخلی در فروردین ۲۶میلیون تومان به ازای هر تن بوده که تغییر محسوسی نسبت به اسفند ۱۴۰۰ نداشته است.