«ساراب»: سیمان داراب در اسفندماه ۵/ ۱۶۷‌هزار تن انواع تیپ سیمان و کلینکر تولید کرد که نسبت به بهمن‌ماه با رشد ۴/ ۶درصدی در تولید همراه بود. شرکت ۱/ ۸۳‌هزار تن سیمان را با بهای کل ۲/ ۴۱میلیارد تومان در داخل کشور به فروش رساند و ۵/ ۵۷‌هزار تن محصول را با بهای کل ۵/ ۱۸میلیارد تومان به خارج از کشور صادر کرد. فروش داخلی و صادراتی شرکت در اسفندماه نسبت به یازدهمین ماه سال ۱۴۰۰ به ترتیب با رشد ۳۳ و ۲۹درصدی همراه بود. این شرکت از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا پایان اسفندماه در مجموع ۸/ ۱میلیون تن انواع سیمان و کلینکر تولید کرد که نسبت به دوره مشابه سال ۹۹ با افت ۱۴درصدی همراه شد. شرکت در این ۱۲ماه حدود ۸۲۹‌هزار تن محصول را در داخل کشور با بهای کل ۶/ ۳۵۰میلیارد تومان و ۱/ ۲۱۵‌هزار تن محصول را با بهای کل ۸/ ۷۳میلیارد تومان به خارج از کشور صادر کرد. براساس گزارش عملکرد ماهانه اسفندماه، فروش داخلی شرکت در سال ۱۴۰۰ نسبت به سال ۱۳۹۹ با رشد ۳۸درصدی و برای فروش صادراتی با افت ۱۲درصدی همراه بود.

«ساروم»: سیمان ارومیه در اسفندماه ۱/ ۲۳۵‌هزار تن سیمان و کلینکر تولید کرد که نسبت به بهمن‌ماه با رشد ۱۰۳درصدی در تولید همراه بود. این شرکت ۱۳۰‌هزار تن سیمان را با بهای کل ۲/ ۶۴میلیارد تومان در داخل کشور به فروش رساند و ۷/ ۱۵‌هزار تن محصول را با بهای کل ۹/ ۹میلیارد تومان به خارج از کشور صادر کرد. فروش داخلی و صادراتی شرکت در اسفندماه نسبت به یازدهمین ماه سال ۱۴۰۰ به ترتیب با رشد ۲۴۶ و ۳۳۸درصدی همراه بود. این شرکت از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا پایان اسفندماه در مجموع ۱/ ۳میلیون تن سیمان و کلینکر تولید کرد که نسبت به دوره مشابه سال ۹۹ با افت ۱۰درصدی همراه شد. شرکت در این ۱۲ماه حدود ۵/ ۱میلیون تن محصول را در داخل کشور با بهای کل ۶۹۱میلیارد تومان و ۱۰۲‌هزار تن محصول را با بهای کل ۸/ ۵۹میلیارد تومان به خارج از کشور صادر کرد. براساس گزارش عملکرد ماهانه اسفندماه، فروش داخلی و صادراتی شرکت در سال ۱۴۰۰ نسبت به سال ۱۳۹۹ با رشد ۶۹ و ۱۲۴ درصدی همراه بود.

«سپاها»: سیمان سپاهان در اسفندماه ۳۳۴‌هزار تن سیمان و کلینکر تولید کرد که نسبت به بهمن‌ماه با افت ۲درصدی در تولید همراه بود. شرکت ۴/ ۱۴۵‌هزار تن سیمان را با بهای کل ۵/ ۶۸میلیارد تومان در داخل کشور به فروش رساند و ۴/ ۱۰۶‌هزار تن محصول را با بهای کل ۳/ ۶۵میلیارد تومان به خارج از کشور صادر کرد. فروش داخلی شرکت در اسفندماه نسبت به یازدهمین ماه سال ۱۴۰۰ به ترتیب با رشد ۴۸ و افت ۳۶درصدی در میزان فروش صادراتی همراه بود. شرکت در این ۶ماه حدود ۸۱۰‌هزار تن محصول را در داخل کشور با بهای کل ۴/ ۳۳۸میلیارد تومان و ۲/ ۵۹۷‌هزار تن محصول را با بهای کل ۱/ ۳۵۹میلیارد تومان به خارج از کشور صادر کرد. بر اساس گزارش عملکرد ماهانه اسفندماه، فروش داخلی و صادراتی شرکت در ۶ماه دوم ۱۴۰۰ نسبت به دوره مشابه سال ۱۳۹۹ با رشد ۴۴ و ۹۵درصدی همراه بود.

«ستران»: سیمان تهران در اسفندماه ۸/ ۳۱۱‌هزار تن سیمان تولید کرد که نسبت به بهمن‌ماه با رشد ۳۷درصدی در تولید همراه بود. شرکت ۲/ ۲۹۳‌هزار تن سیمان را با بهای کل ۸/ ۱۴۳میلیارد تومان در داخل کشور به فروش رساند. فروش داخلی شرکت در اسفندماه نسبت به یازدهمین ماه سال ۱۴۰۰ با رشد ۳۳درصدی همراه بود. «ستران» از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا پایان اسفندماه در مجموع ۸/ ۲میلیون تن سیمان تولید کرد که نسبت به دوره مشابه سال قبل‌‌‌تر با رشد ۲درصدی همراه بود. شرکت در ۱۲ماه حدود ۸/ ۲میلیون تن محصول را در داخل کشور با بهای کل ۲/ ۱‌هزار میلیارد تومان به فروش رساند. براساس گزارش عملکرد ماهانه اسفندماه، فروش شرکت در سال ۱۴۰۰ نسبت به سال ۱۳۹۹ با رشد ۸۴درصدی همراه بود.