شپاس: نفت پاسارگاد ماه پایانی سال ۱۴۰۰ را با فروش ۶۹۲میلیارد تومانی به پایان رساند. طبق گزارش این شرکت، ۹/ ۶۲‌درصد این رقم مربوط به فروش داخلی بوده و حدود ۳۷‌درصد آن در بازارهای خارجی تحقق یافته است. درآمد شرکت در این دوره نسبت به ماه قبل ۸۲/ ۱۶‌درصد کاهش و نسبت به میانگین ماه‌های قبل ۴۳/ ۴‌درصد افزایش یافت. همچنین شرکت نسبت به دوره مشابه سال قبل ۷۹/ ۳‌درصد کاهش درآمد داشت. از ابتدای سال مالی تا پایان  ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۰ جمع درآمدهای شرکت ۷۹۸۵میلیارد تومان بود که نسبت به دوره مشابه سال ۹۹ (۴۹۱۹میلیارد تومان) ۶۲‌درصد افزایش نشان داد. «شپاس» در فصل‌های اول تا سوم به ترتیب ۱۶۴۴میلیارد، ۱۶۰۴میلیارد و ۲۳۰۵میلیارد تومان فروش داشت و در فصل چهارم ۲۴۳۲میلیارد تومان فروش گزارش کرد. این شرکت از لحاظ تولیدی نیز ۹‌درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشت. فروش مقداری شرکت نیز در سال ۱۴۰۰ نسبت به سال ۹۹ ۱۱‌درصد کاهش داشته است.

 شیراز: فروش «شیراز» در اسفندماه حدود ۳۴۵۸میلیارد تومان بود که نسبت به دی ۲۱۳‌درصد رشد داشت. مقدار تولید اوره و فروش صادراتی آن در اسفند به ترتیب برابر با ۱۴۳تن، ۸۹۱تن و ۱۶۷هزار و ۶۹تن بود. مقدار تولید این شرکت ۱۵۸نسبت به بهمن‌ماه رشد داشت. نرخ فروش اوره صادراتی در اسفندماه حدود ۹/ ۱۵میلیون تومان بود که ۵۳‌درصد نسبت به بهمن‌ماه رشد داشت. مجموع فروش شرکت از ابتدای سال مالی تا اسفند به رقمی بالغ بر ۱۴هزار و ۱۹۲میلیارد تومان رسید که نسبت به مدت مشابه سال مالی قبل ۹۵‌درصد رشد نشان داد. از نظر فصلی هم، فروش پتروشیمی شیراز در زمستان به ۵۳۸۷میلیارد تومان رسید. فروش این فصل، ۵۳‌درصد نسبت به پاییز و ۱۴۲‌درصد نسبت به زمستان قبل رشد داشت.

 شاراک: پتروشیمی شازند در اسفندماه، با رشد ۱۲درصدی نسبت به بهمن، به مبلغ فروش ۲۰۷۳میلیارد تومان رسید. فروش اسفندماه، ۲۳‌درصد بالاتر از متوسط ماه‌‌‌های قبل بود. مقدار فروش کل محصولات شرکت در اسفندماه، با ۸‌درصد رشد نسبت به ماه قبل همراه بود و به ۱۱‌درصد بیش از متوسط ماهانه رسید. نرخ فروش پلی‌اتیلن سنگین و پلی‌پروپیلن یک‌‌درصد و نرخ فروش پلی‌اتیلن سبک خطی ۴‌درصد کمتر از ماه بهمن گزارش شد.   شاراک در مجموع سال مالی را با فروش بیش از ۲۰‌هزار میلیارد تومان به پایان برد که نسبت به فروش سال ۹۹ ۸۴‌درصد رشد نشان داد. مقدار تولید و فروش محصولات شرکت در سال ۱۴۰۰ کاهش ۳ درصدی نسبت به سال قبل از آن داشته است.

 شبندر: پالایش نفت بندرعباس در اسفندماه ۱۴۰۰، تعداد یک‌میلیون و ۵۷۰‌هزار (به استثنای گوگرد که با کیلوگرم است، همه محصولات شرکت با مقیاس مترمکعب گزارش شده است) فروش داخلی داشت. از ابتدای سال مالی تا پایان تاریخ  ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۰ شرکت تعداد ۱۸میلیون و ۴۷۷‌هزار را به‌عنوان فروش داخلی ثبت کرد.

 شتران: پالایش نفت تهران هم در اسفندماه ۱۴۰۰، تعداد یک‌میلیون و ۸۵‌هزار  مترمکعب فروش داخلی داشت. از ابتدای سال مالی تا پایان ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۰ هم شرکت تعداد ۱۲میلیون و ۸۱۷‌هزار مترمکعب فروش داخلی ثبت کرد.