«پاسا»: بر اساس صورت‌های مالی ۹ماهه شرکت ایران یاسا تایر و رابر، این شرکت در ۹ماهه ۱۴۰۰، ۶/ ۸۲۵میلیارد تومان درآمد عملیاتی و نسبت به دوره مشابه سال قبل رشد ۶۰درصدی داشته است. از طرفی بهای تمام‌شده درآمدهای عملیاتی شرکت با رشد ۱۱۱درصدی نسبت به دوره قبل همراه بوده است. سبقت رشد بهای تمام‌‌‌شده از درآمدها با افت ۱۷درصدی سود ناخالص برای شرکت همراه بوده است. حاشیه سود ناخالص شرکت بر اساس صورت‌های مالی ۹ماهه، ۲۱‌درصد است. شرکت در ۹ماه سال‌جاری ۵/ ۱۲۱میلیارد تومان سود خالص شناسایی کرده که نسبت به دوره مشابه سال قبل افت ۳۴درصدی داشته است. حاشیه سود خالص شرکت برابر با ۱۵‌درصد است. این شرکت در ۹ماه امسال ۱۳۵۱ریال به ازای هر سهم محقق کرده است. ایران ‌‌‌یاسا تایر و رابر در حال حاضر در بازار دوم بورس با قیمت ۱۰هزار و ۲۰ریال معامله می‌شود. ارزش بازار این شرکت برابر با ۸/ ۹۰۱میلیارد تومان و P/ Eسهم برابر با ۷/ ۵ است.

«پتایر»: بر اساس صورت‌های مالی ۹ماهه شرکت تولیدی ایران‌تایر، این شرکت در ۹ماهه ۱۴۰۰، ۰۶/ ۱‌هزار میلیارد تومان درآمد عملیاتی و نسبت به دوره مشابه سال قبل رشد ۴۸درصدی داشته است. از طرفی بهای تمام‌شده درآمدهای عملیاتی شرکت نیز با رشد ۸۶درصدی نسبت به دوره قبل همراه بوده است. این امر به افت ۲۶درصدی سود ناخالص برای شرکت منجر شده است. حاشیه سود ناخالص شرکت بر اساس صورت‌های مالی ۹ماهه، ۱۷‌درصد است. شرکت در ۹ماه سال‌جاری ۹/ ۱۲۷میلیارد تومان سود خالص شناسایی کرده که نسبت به دوره مشابه سال قبل افت ۲۸درصدی داشته است. حاشیه سود خالص شرکت برابر با ۱۲‌درصد است. این شرکت در ۹ماه امسال ۱۲۹ریال به ازای هر سهم محقق کرده است. ایران‌‌‌ تایر در حال حاضر در بازار اول (تابلوی فرعی) بورس با قیمت ۱۳۹۷ریال معامله می‌شود. ارزش بازار این شرکت برابر با ۳۸/ ۱‌هزار میلیارد تومان و P/ E سهم برابر با ۵/ ۴ است.

«پدرخش»: بر اساس صورت‌های مالی ۹ماهه شرکت تولیدی و صنعتی درخشان تهران، این شرکت در ۹ماهه ۱۴۰۰، ۵/ ۷۱میلیارد تومان درآمد عملیاتی و نسبت به دوره مشابه سال قبل رشد ۴۰درصدی داشته است. از طرفی بهای تمام‌شده درآمدهای عملیاتی شرکت نیز با رشد ۶۵ درصدی نسبت به دوره قبل همراه بوده است. به همین منظور سود خالص شرکت با افت ۴۱درصدی نسبت به دوره مشابه سال قبل همراه شده است. حاشیه سود ناخالص شرکت بر اساس صورت‌های مالی ۹ماهه، ۱۰‌درصد است. شرکت در ۹ماه سال‌جاری ۷/ ۶میلیارد تومان سود خالص شناسایی کرده که نسبت به دوره مشابه سال قبل افت ۳۰درصدی داشته است. حاشیه سود خالص شرکت برابر با ۹‌درصد است.