کیمیاتک: شرکت دارویی آرایشی بهداشتی آریان کیمیا‌تک اعلام کرد که در راستای برنامه‌های توسعه‌ای شرکت برای اولین‌بار در ایران تولید و فروش برندهای محبوب و جهانی (Police، Mauboussin و She ) از اسفندماه سال‌جاری طی توافقات به عمل آمده با شرکت‌های صاحب برنده مذکور در شرکت آریان کیمیا تک انجام خواهد.

فافق: شرکت صنایع مس افق کرمان طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که در نظر دارد مجموعه ویلاها و آپارتمان‌های تحت تملک خود با کاربری مسکونی واقع در مازندران شامل هشت ویلا در ضلع شمالی، هشت ویلا در ضلع جنوبی و هشت واحد آپارتمان اسکلت بتنی بازسازی‌شده در سه طبقه در ضلع غرب را به صورت نقدی از طریق مزایده عمومی با قیمت پایه کارشناسی ۳۳۲میلیارد تومان با بالاترین قیمت و به صورت یکجا به فروش برساند.

شلرد: شرکت کود شیمیایی اوره لردگان طی اطلاعیه‌ای در سامانه کدال از شروع عملیات تولید به علت وصل شدن گاز خوراک و سوخت ورودی مجتمع خبر داد. شرکت تاریخ شروع مجدد فعالیت را ۲۶بهمن‌ماه اعلام کرده است. شرکت پیش‌تر اعلام کرده بود که عملیات تولید به علت قطعی گاز خوراک و سوخت ورودی مجتمع در پی برودت هوا و شروع فصل سرما متوقف شده است.

لوتوس: شرکت تامین سرمایه لوتوس پارسیان با پذیرش تعهدات جدید از مشارکت در خرید اوراق مرابحه دولتی در نماد اراد ۹۶ با سررسید ۱۴/ ۰۴/ ۱۴۰۳ با حجم ۱۰میلیون و ۷۳۰‌هزار ورقه خبر داد.

وشهر: بانک‌شهر از عدم‌حصول نتیجه از برگزاری مزایده فروش ۳۲۱رقبه از املاک مازاد خود با شرایط نقد، نقد و اقساط از طریق اعطای تسهیلات، اجاره به شرط تملیک و نقد و اقساط خبر داد. بر این اساس بانک اعلام کرد که از فروش ۳۲۱رقبه املاک مذکور، ۳۰۲رقبه املاک به دلیل عدم‌دریافت پیشنهاد و توافق به فروش نرسیده است. همچنین بانک اعلام کرد فروش همه املاک عرضه‌شده دیگر در مزایده حاضر در دستور کار قرار دارد.

ثقزوی: شرکت عمران و سازندگی استان قزوین طی اطلاعیه‌‌‌ای تحت عنوان «شفاف‌‌‌سازی در خصوص نوسان قیمت سهام» اعلام کرد که از تاریخ گزارشگری قبلی (صورت‌های مالی و گزارش تفسیری مدیریت دوره مالی ۱۲/ ۹/ ۶/ ۳ ماهه منتهی به ۳۱/ ۰۶/ ۱۴۰۰) تا مقطع فعلی تغییر بااهمیتی در وضعیت مالی یا عملکرد شرکت رخ نداده است. اما اقداماتی در خصوص پیشبرد پروژه‌‌‌های شرکت در حال پیگیری و رایزنی است که در صورت تحقق هر یک از آنها به صورت رسمی و جداگانه در سامانه کدال اطلاع‌‌‌رسانی خواهد شد.