تپمپی: گروه صنایع پمپ‌سازی ایران در دوره ۶ماهه منتهی به تاریخ ۳۰ آذرماه ۱۴۰۰ به ازای هر سهم ۳۲۶ریال سود محقق کرده که نسبت به دوره مشابه سال قبل ۵/ ۲۱۶‌درصد افزایش داشته است. سود خالص این شرکت طی دوره مذکور ۵/ ۲۰میلیارد تومان بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل به میزان ۲۱۶‌درصد رشد کرده است. این شرکت سود عملیاتی نداشته و در این دوره ۰۱/ ۷میلیارد تومان زیان عملیاتی به بار آورده است. این رقم ۹/ ۲۱‌درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افت داشته است. از همین رو شرکت یادشده با حاشیه سود خالص و عملیاتی ۶۸۰ و منفی ۵۵‌درصد ۹ماه سال جاری را به پایان رسانده است. جمع درآمدهای عملیاتی صنایع پمپ‌سازی ایران طی ۹ماه امسال ۳میلیارد تومان بوده؛ رقمی که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷۰۹‌درصد افزایش یافته است.

فجهان:  شرکت مجتمع جهان فولاد سیرجان در دوره ۹ماه منتهی به تاریخ ۳۰ آذرماه ۱۴۰۰ به ازای هر سهم ۳۷۱ریال سود محقق کرده که نسبت به دوره مشابه سال قبل ۲۵/ ۴۹درصد کاهش داشته است. فجهان در این دوره ۱۴۸۳میلیارد تومان سود خالص داشته که حدود ۱۰‌درصد نسبت به دوره مشابه سال قبل افزایش داشته است. با توجه به تغییر در سرمایه شرکت، تغییرات سود (زیان) خالص از اهمیت بالاتری نسبت به تغییرات سود (زیان) خالص هر سهم برخوردار است. فروش شرکت در این مدت نزدیک ۴/ ۷‌هزار میلیارد تومان بوده که از رشد ۵۳درصدی نسبت به فروش ۸/ ۴‌هزار میلیارد تومانی دوره مشابه سال قبل حکایت دارد. حاشیه سود ناخالص شرکت افت شدیدی داشته و از ۳۸‌درصد به ۲۳‌درصد رسیده که در نتیجه آن، سود ناخالص امسال شرکت کمتر از سال گذشته است و کسب درآمدهای غیرعملیاتی موجب افزایش سود خالص شرکت شده است.  شرکت در فصل پاییز ۴۵/ ۲‌هزار میلیارد تومان فروش داشته که ۱۷‌درصد نسبت به تابستان رشد داشته؛ اما ۱۳‌درصد نسبت به بهار افت کرده است. سود خالص روند نزولی داشته و در حالی که در بهار ۷۶۶میلیارد تومان و در تابستان ۴۱۲میلیارد تومان سود خالص داشت، در پاییز به سود ۳۰۴میلیارد تومانی رسید. حاشیه سود ناخالص شرکت نیز از ۲۹‌درصد بهار افت کرده و به ۱۶‌درصد در پاییز رسیده است.

ارفع: شرکت آهن و فولاد ارفع در دوره ۹ماه منتهی به آذر سال‌جاری به سود خالص هزار و ۶۳۳میلیارد تومانی (معادل ۱۳۶تومان به ازای هر سهم) دست یافت که رشد ۶درصدی نسبت به دوره مشابه سال گذشته نشان می‌دهد. مبلغ فروش شرکت در این دوره با رشد ۵۰درصدی نسبت به دوره مشابه سال گذشته به بیش از ۶هزار و ۵۰۰میلیارد تومان رسیده است.  مبلغ فروش شرکت در دو فصل بهار و تابستان به ترتیب هزار و ۶۷۰ میلیارد و ۲هزار و ۷۴۰میلیارد تومان بوده و در فصل پاییز با افت ۲۳درصدی نسبت به تابستان به ۲۱۰۰میلیارد تومان رسیده است. حاشیه سود ناخالص شرکت در دو فصل ابتدای سال حدود ۳۰‌درصد بوده که در پاییز با کاهش زیادی به رقم ۹‌درصد رسیده است. سود خالص شرکت نیز در این فصل با افت ۶۵ درصدی نسبت به تابستان همراه شده است.

فجر: فولاد امیرکبیر کاشان طی ۹ماه امسال سود ۲۶۳تومانی به ازای هر سهم شناسایی کرده است. شرکت در این مدت ۶۴۷میلیارد تومان سود شناسایی کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶‌درصد کاهش یافته است. سود دوره مشابه سال قبل ۶۸۶میلیارد تومان (۲۷۹تومان به ازای هر سهم) گزارش شده است. سود هر سهم شرکت در سه فصل سال‌جاری به ترتیب ۸۲، ۱۰۵ و ۷۶ تومان بوده است. شرکت در فصل پاییز هزار و ۶۰۰میلیارد فروش داشته که ۵۲‌درصد نسبت به تابستان و ۳۷‌درصد نسبت به بهار رشد داشته است.  فروش ۹ماه امسال شرکت هم ۳هزار و ۸۱۸میلیارد تومان گزارش شده، این در حالی است که فروش سال ۹۹ شرکت ۲هزار و ۷۵۵میلیارد تومان بوده است. حاشیه سود سال ۹۸ و ۹۹ به ترتیب ۲۱ و ۴۵‌درصد بوده است. این عدد در ۹ماه امسال به ۱۸‌درصد رسیده است.

قهکمت: سال مالی شرکت منتهی به شهریور است و در سال مالی گذشته ۱۸۳تومان سود گزارش کرده است. سود دو فصل گذشته به ترتیب ۱۵، ۱۹ تومان بوده است. سود فصل اول امسال هم ۳۸۰تومان گزارش شده است. سود خالص دوره جاری رشد ۱۰۷‌درصد نسبت به دوره مشابه سال گذشته داشته است.  شرکت در سه فصل گذشته به طور متوسط ۱۳۱میلیارد تومان فروش داشته است. فروش کل سال مالی قبل معادل ۵۸۸میلیارد تومان و فروش سه‌ماه پاییز امسال ۴۰۷میلیارد تومان بوده و فروش دوره جاری نسبت به دوره مشابه سال قبل ۱۱۸‌درصد افزایش داشته است.  سود عملیاتی پاییز امسال ۱۳۰میلیارد تومان بوده است. سود عملیاتی سال مالی قبل ۱۲۱میلیارد تومان گزارش شده است. حاشیه سود شرکت در این فصل ۳۲‌درصد بوده که این عدد در سال مالی گذشته معادل ۲۲‌درصد گزارش شده است.