نمرینو: کارخانه‌ ایران مرینوس در آذرماه ۳/ ۹۳ هزار متر انواع پارچه تولید کرده است. این در حالی است که در ماه آبان شرکت ۳/ ۴۴ هزار متر پارچه و ۹/ ۸ تن نخ اجرتی تولید داشته است. شرکت از ابتدای سال تا پایان آذرماه ۵/ ۴۹۶ هزار متر پارچه و ۶/ ۴۱ تن نخ تولید کرده است. میزان فروش شرکت در آذرماه حدود ۷/ ۴ میلیارد تومان بود که نسبت به ماه گذشته (آبان ماه) رشد ۵۸‌درصدی داشته است. همچنین شرکت از ابتدای سال تا پایان ماه نهم ۲/ ۲۹ میلیارد تومان فروش داشته که نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد ۱۵۶‌درصدی داشته است.

رمپنا: گروه مپنا در آذرماه ۸/ ۱۸۳میلیارد تومان درآمد شناسایی کرده است. بیشترین میزان درآمد شرکت در آذرماه از فروش تجهیزات، کالا و خدمات و برق به میزان ۱/ ۹۲ میلیارد تومان بوده است. این شرکت در آبان ماه ۳/ ۷۰۴ میلیارد تومان درآمد شناسایی کرده بود که نشان از افت ۷۴‌درصدی درآمدها در آخرین ماه پاییز دارد. بشترین درآمد شرکت در آبان ماه از طرح‌‌‌های نفت وگاز به میزان ۳/ ۳۰۴میلیارد تومان بوده است. همچنین شرکت از ابتدای سال مالی (۳۱/ ۰۱/ ۱۴۰۰) تا پایان آذرماه ۸/ ۵ هزار میلیارد تومان درآمد شناسایی کرده که بیشترین میزان درآمد، فروش تجهیزات، کالا و خدمات و برق به میزان ۵/ ۳ هزار میلیارد تومان بوده است.

خراسان: شرکت پتروشیمی خراسان در آذرماه ۵/ ۱۱۶ هزار تن محصول (اوره، آمونیاک، کریستال ملامین و...) تولید کرده است. این در حالی است که در ماه آبان نیز تقریبا به همین میزان تولید داشته است. شرکت از ابتدای سال تا پایان آذرماه بیش از یک‌میلیون تن محصول تولید کرده است. این در حالی است که در دوره مشابه سال گذشته شرکت ۲/ ۸۹۲ هزار تن تولید داشته و بیانگر رشد ۱۱درصدی تولیدات شرکت در ۹ ماهه سال‌جاری نسبت به سال قبل است. میزان فروش شرکت در آذرماه بیش از‌هزار میلیارد تومان بود که نسبت به ماه گذشته (آبان ماه) رشد حدود ۱۲۷‌درصدی داشته است. از میزان فروش شرکت در آذر ماه ۷/ ۴۰۴ میلیارد تومان مربوط به فروش داخلی و ۱/ ۶۳۰ میلیارد تومان از طریق فروش صادراتی کسب شده است. همچنین شرکت از ابتدای سال تا پایان ماه نهم حدود ۱/ ۴  هزار میلیارد تومان فروش داشته که نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد ۱۶۷‌درصدی داشته است. از میزان فروش شرکت در ۹ ماهه سال‌جاری ۶/ ۱هزار میلیارد تومان از داخل کشور و ۴/ ۲ هزار میلیارد تومان از طریق فروش صادراتی به سایر کشورها کسب شده است. میزان فروش داخلی شرکت در ۹ ماه سال‌جاری نسبت به دوره مشابه سال قبل رشد ۱۵۶‌درصدی و میزان فروش صادراتی رشد ۱۷۵‌درصدی داشته است.