سپرده: سپرده‌‌‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه در آخرین گزارش عملکرد ماهانه خود (آبان ماه) از شناسایی ۲/ ۲۲۷ میلیارد تومان درآمد حاصل از کارمزدها خبر داد. این در حالی است که در دوره مشابه سال قبل میزان درآمدها ۸/ ۷۱۲میلیارد تومان بوده است که نشان از افت ۶۸‌درصدی درآمدها در ۸ ماهه ۱۴۰۰ نسبت به ۸ماهه ۹۹ دارد. از این میزان درآمد در سال‌جاری، ۴/ ۲۷ میلیارد تومان در آبان ماه محقق شده که نسبت به ماه گذشته (مهرماه) افت یک‌درصدی داشته است.

حفاری: حفاری شمال در آبان ماه ۵/ ۱۶۵ میلیارد تومان درآمد داشته که نسبت به مهرماه رشد محدود ۳‌درصدی داشته است. این شرکت از ابتدای سال تا پایان آبان ماه ۱۸/ ۱ هزار میلیارد تومان درآمد داشته که نسبت به دوره مشابه سال قبل رشد ۶۵‌درصدی داشته است. بیشترین میزان درآمد شرکت در این ۸ ماه از پروژه مارون آسماری حدود ۷/ ۲۵۰میلیارد تومان بوده است.     

فغدیر: شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان در آبان ماه ۹/ ۸۰ هزار تن آهن اسفنجی تولید کرده است. این در حالی است که در مهرماه ۷/ ۷۹هزار تن از این محصول را تولید کرده است و نشان از رشد ۵/ ۱درصدی تولیدات آبان ماه نسبت به مهرماه دارد. میزان فروش شرکت در آبان ماه حدود ‌هزار میلیارد تومان بوده که نسبت به مهرماه حدود ۵۶‌درصد افزایش داشته است. این شرکت از ابتدای سال تا پایان آبان ماه ۲/ ۶۳۰هزار تن آهن اسفنجی تولید کرده است. از این میزان تعداد ۷/ ۶۰۵ هزار تن محصول را به فروش رسانده است. کل فروش شرکت در ۸ ماه سال‌جاری حدود ۹/ ۴ هزار میلیارد تومان بوده است.

نبروج: کارخانه‌ها نساجی بروجرد در آبان ماه ۳۰۲۲‌هزار متر انواع پارچه و ۳۳۱ تن انواع نخ تولید کرده است. همچنین شرکت در ۸ ماه سال‌جاری ۱۹۴۱۷‌هزار متر انواع پارچه و ۷/ ۲هزار تن انواع نخ تولید کرده است. میزان فروش شرکت در آبان ماه ۲/ ۴۷میلیارد تومان بوده که نسبت به ماه مهر رشد ۱۰۷‌درصدی داشته است. همچنین شرکت از ابتدای سال تا پایان آبان ماه حدود ۲۸۵‌میلیارد تومان فروش داشته که نسبت به دوره مشابه سال قبل رشد ۹۹‌درصدی داشته است.