فملی

شرکت ملی صنایع مس ایران طی اطلاعیه‌‌‌ای در کدال از انعقاد قراردادی مهم (انجام خدمات مهندسی پایه، طراحی تفصیلی، تامین کالا، نصب و راه‌اندازی فاز ۳ تغلیظ مجتمع مس سونگون به‌صورت EPC) با شرکت کیسون خبر داد. مبلغ قرارداد ۱/ ۳ هزار میلیارد تومان و نحوه تسویه متناسب با پیشرفت کار و ارائه صورت وضعیت ماهانه توسط پیمانکار و پرداخت خالص صورت وضعیت توسط کارفرما مطابق با قرارداد اعلام شده است.

  پکرمان

شرکت گروه صنعتی بارز از دریافت مجوز افزایش نرخ تایرهای باری بایاس و رادیال از سوی سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان خبر داد. بر این اساس شرکت اعلام کرد که عطف به مصوبات جلسه مدیریت بازار مورخ ۱۸/ ۰۸/ ۱۴۰۰ و مصوبات جلسه کارگروه تنظیم بازار، میزان افزایش نرخ فروش محصولات تولیدی باری بایاس ۲۵‌درصد و باری رادیال ۱۵‌درصد تعیین شد. مبلغ فروش این محصولات در سال مالی قبل ۵/ ۱ هزار میلیارد تومان و نسبت فروش این محصولات به کل درآمد شرکت در سال مالی قبل ۴۵‌درصد بوده است.

  سقاین

شرکت سیمان قاین از واگذاری ۵/ ۷ درصدی از سهام سیمان مازندران با قیمت هر سهم ۴/ ۱ هزار تومان در مجموع با قیمت ۴/ ۱۹ میلیارد تومان خبر داد. بر این اساس ‌درصد مالکیت شرکت قبل از واگذاری ۴۷/ ۴درصد، ‌درصد واگذار شده جاری ۸۵/ ۰ درصد و ‌درصد مالکیت ناشر در شرکت واگذار شده پس از واگذاری ۶۲/ ۳ درصد اعلام شده است.

  دفارا

شرکت داروسازی فارابی نیز اعلام کرد که با توجه به افزایش نرخ نهادهای تولیدی و سایر هزینه‌‌‌های تولید قیمت محصولات شرکت (گروه قرص، کپسول و سوسپانسیون) به طور متوسط ۳۱درصد افزایش یافته است. مبلغ فروش این محصولات در سال مالی قبل ۶/ ۴۷ میلیارد تومان و نسبت فروش محصولات به کل درآمد شرکت در سال مالی قبل ۳۳/ ۷ درصد بوده است.

  های‌وب

شرکت داده گستر عصر نوین اعلام کرد که این شرکت اقدام به عقد تفاهم‌نامه مشارکت با شرکت آرمان وفاداری آریا از زیرمجموعه‌‌‌های بانک ایران زمین برای راه‌‌‌اندازی یک شرکت سهامی خاص مشترک نئوبانک (بانک دیجیتال بدون شعبه) به‌منظور ارائه انواع خدمات بانکی به شرح زیر کرده‌‌‌اند:

- خدمات بانکداری دیجیتال

- خدمات اعتباری و تسهیلاتی

سایر خدمات مرتبط اهم مفاد این تفاهم‌نامه به شرح زیر است:

- نسبت مشارکت شامل ۵۱‌درصد شرکت آرمان وفاداری آریا و ۴۹‌درصد شرکت داده گسترعصرنوین

-  مدت تفاهم نامه به مدت سه سال تا تشکیل شرکت مشترک

-  سرمایه اولیه شرکت ۵۰‌میلیارد ریال

ضمنا به عرض می‌‌‌رساند خدمات بانکی ارائه شده در سوپراپلیکیشن ایجاد شده توسط شرکت، تحت نظارت مقررات بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران بوده است.

  وسینا

شرکت بانک سینا اعلام کرد که بازگشت به نامه مورخ ۱۹/ ۰۸/ ۱۴۰۰ سازمان بورس و اوراق بهادار مبنی بر افشای دلایل تغییر سود (زیان) عملیاتی به استحضار می‌‌‌رساند افزایش ۴۵‌درصدی درآمدعملیاتی ۶ ماه نخست ۱۴۰۰ نسبت به دوره مشابه سال قبل، مربوط به درآمدهای تسهیلات اعطایی و سپرده‌‌‌گذاری‌‌‌هاست.