شرکت پاکشو پیش از این واگذاری ۹/ ۱۹درصد از سهام شرکت آریان کیمیاتک را در اختیار داشت که با این واگذری رقم مذکور به ۹/ ۱۶درصد رسیده است. شرکت کیمیاتک در حوزه‌‌های تولید، توزیع، خرید، فروش، واردات و صادرات مواد و کلیه محصولات و فرآورده‌‌های دارویی، آرایشی، بهداشتی، شیمیایی، مکمل‌‌های غذایی و تجهیزات وابسته فعالیت می‌کند.

بانک شهر هم در یک اطلاعیه خبر از مزایده فروش برخی املاک مازاد خود داده است. در این اطلاعیه آمده است: «بانک شهر در راستای اجرای قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و سیاست‌های ابلاغی بانک مرکزی در نظر دارد تا ۴۱۸ رقبه از املاک مازاد برنیاز خود را با وضع و شرایط موجود در مزایده عمومی از تاریخ ۲۰/ ۰۶/ ۱۴۰۰ تا ۳۰/ ۰۶/ ۱۴۰۰ به فروش برساند.»

در این اطلاعیه سه شیوه اصلی فروش برای مشتریان درنظر گرفته شده است: الف- به‌صورت نقد (تسویه حداکثر ظرف مدت ۶ ماه)، ب- نحوه پرداخت ثمن معامله به صورت نقد و اقساط از طریق اعطای تسهیلات (حداقل ۶ ماه و حداکثر ۶۰ ماهه با نرخ سود سالیانه ۱۸درصد) در این شیوه حداقل پیش‌پرداخت نقدی، همزمان با انعقاد قرارداد ۲۰ درصد ثمن معامله اعلام شده که گفته شده تحویل ملک پس از پرداخت مبلغ یادشده و پس از جاری شدن تسهیلات صورت خواهد گرفت و انتقال اسناد هم در دفتر اسناد رسمی پس از پرداخت کامل کلیه اقساط و تسویه حساب نهایی خواهد بود. کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی در فروش‌های اقساطی از طریق اعطای تسهیلات در صورتی که واجد شرایط دریافت تسهیلات شناخته شوند مشمول دریافت تسهیلات می‌شوند. بنابراین باید کلیه مدارک و مستندات موردنیاز اعلامی جهت اعتبار‌سنجی به همراه سایر مدارک موردنیاز جهت شرکت در مزایده را ارائه کنند. گفته شده چنانچه متقاضی حائز شرایط دریافت تسهیلات نباشد (از جمله بدحسابی و سوءسابقه چک برگشتی و تسهیلات/ تعهدات غیر‌جاری و... ) مزایده‌گذار در هر مرحله از مزایده مختار خواهد بود پیشنهاد شرکت‌کننده در مزایده را رد کند. پ- نحوه پرداخت ثمن معامله به صورت اجاره به شرط تملیک (حداقل ۶ ماه و حداکثر ۶۰ ماهه با نرخ سود سالیانه ۱۸درصد).

در این اطلاعیه توضیح داده شده که در فروش نقد و اقساط از طریق اعطای تسهیلات و اجاره به شرط تملیک و نقد و اقساط می‌توان در صورت درخواست متقاضی و تایید بانک شهر نسبت به ملحوظ کردن دوره تنفس به میزان ۱۲ماه (پرداخت اقساط طی ۴۸ قسط پس از پایان دوره تنفس) با اعمال نرخ سود تسهیلات (سالیانه ۱۸درصد) برای دوره تنفس و همچنین دوره پرداخت اقساط اقدام کرد.