موضوع اصلی فعالیت شرکت توسعه و عمران امید در زمینه پروژه‌های ساختمانی و عمرانی به صورت مشارکت، پیمانکاری و پیمان مدیریت است.این شرکت در سال ۱۳۷۷ با سرمایه ۴هزار میلیون ریالی تاسیس و در اداره ثبت شرکت‌ها ثبت شد. طی سالیان فعالیت این شرکت چند مرتبه از محل مطالبات سهامداران و یک مرتبه در سال ۱۳۹۸ به موجب صورتجلسه مجمع عمومی فوق‌العاده مشترک از محل ادغام با شرکت ساخت و عمران تدبیر، سرمایه شرکت به مبلغ ۳.۸۲۲.۰۰۰ میلیون ریال افزایش می‌یابد. در نهایت سال ۱۳۹۹ و در فرآیند ورود به بازار سرمایه، سرمایه این شرکت به ۳۵.۳۱۷ میلیارد ریال افزایش یافته است.

شرکت تولید مواد اولیه داروپخش هم از افتتاح یک پروژه در بخش‌های تولیدی خود خبر داده است. در این اطلاعیه با اعلام اینکه پروژه طراحی و اصلاح GMP بخش‌های تولید مطابق زمان‌بندی با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۲۹۷ میلیارد ریال در نیمه اول مرداد سال ۱۴۰۰ افتتاح شد، گفته شده است، با افتتاح این پروژه ظرفیت اسمی از ۴۰۰ تن به ۵۰۰ تن و ظرفیت عملیاتی از ۲۰۰ تن به ۳۵۰ تن افزایش می‌یابد. دریافت گواهینامه‌های GMP و تایید ممیزی مشتریان خارجی، افزایش تنوع تولید همزمان محصولات مختلف و ایجاد بستر مناسب جهت توسعه بازارهای صادرات از اهداف این پروژه عنوان شده است. ضمنا اعلام شده که آثار مالی طرح در عملکرد ۶ماهه و تعدیل بودجه سالانه شناسایی خواهد شد.     

شرکت موتورسازان تراکتورسازی ایران هم در قالب یک افشای اطلاعات بااهمیت گروه «الف» از افزایش نرخ برخی از محصولات تولیدی خود خبر داده است. در این اطلاعیه گفته شده است: بر اساس مذاکرات به عمل آمده با مشتری عمده و تصویب هیات‌مدیره، نرخ‌های فروش محصولات این شرکت به طور میانگین به میزان ۳۲ درصد افزایش می‌یابد. افزایش قیمت یادشده روی موتورهای تولیدی این شرکت اعمال خواهد شد. ۹۷ درصد درآمد موتورسازان تراکتورسازی ایران از محل فروش انواع موتورهای تولیدی به دست می‌آید، از همین رو این افزایش ۳۲ درصدی بر درآمدهای عملیاتی این شرکت تاثیر بسزایی خواهد گذاشت.

بانک گردشگری (سهامی عام) هم یک اطلاعیه گروه «ب» به منظور اعلام عمومی مزایده بخشی از املاک خود متنتشر کرده است. در این اطلاعیه گفته شده که این بانک در نظر دارد در راستای رعایت قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور مصوب سال ۱۳۹۴، نسبت به واگذاری بخشی از سرمایه‌گذاری‌های خود در شرکت‌های نگین افق نیایش (۱۰۰درصد)، سرمایه‌گذاری و انبوه‌سازی پارس میکا کیش (۷۰درصد)، مجتمع صنعت فولاد بناب (۶۶درصد)، نساجی کاشمر (۵۸درصد)، باشگاه گردشگری ایرانیان (۳۷/ ۴۹درصد)، پرستیژلند ایران (۱۲/ ۳۱درصد)، تلاشگران اندیشه کاراد (۲۰درصد) و تجارت بین‌الملل هم وطا آریا (۱۵درصد) را با رعایت تمامی تشریفات و ضوابط و مقررات سازمان بورس و اوراق بهادار و شرکت فرابورس ایران (سهامی عام) اقدام کند.