داستان‏های دیدنی کامبیز درم‏بخش

کامبیز درم‌بخش «داستان‌های دیدنی» را به‌زودی از سوی انتشارات «دنیای‌اقتصاد» منتشر می‌کند. این کاریکاتوریست گفت: قرار است «داستان‌های دیدنی» به‌زودی منتشر شود. «داستان‌ها دیدنی» شامل طرح‌هایی است که در گذشته تحت عنوان «فیلم کوتاه کاغذی» در «نگاه نو» منتشر می‌شد. فاز دوم این طرح نیز در «همشهری داستان» به چاپ می‌رسید.

آثار موجود در این کتاب، گزیده‌ای از چهار‌و‌نیم سال کار است و جواد مجابی مقدمه این کتاب را نوشته است. «داستان‌های دیدنی» ۲۰۸ صفحه دارد و قرار است از سوی انتشارات دنیای اقتصاد در ۱۱۰۰ نسخه به صورت رنگی و سیاه و سفید منتشر شود. این هنرمند بیش از ۳۲ نمایشگاه انفرادی در داخل و خارج از کشور برگزار کرده و در ۳۰ نمایشگاه جمعی داخلی و خارجی حضور داشته‌است. او برنده جایزه از بزرگ‌ترین و معتبرترین مسابقات بین‌المللی کاریکاتور ژاپن، آلمان، ایتالیا، سوئیس، بلژیک، ترکیه، برزیل، یوگسلاوی و چند جایزه بین‌المللی جنبی دیگر و داور مدعو چند نمایشگاه بزرگ بین‌المللی کاریکاتور بوده است. او همچنین نشان شوالیه را از دولت فرانسه در آبان سال ۱۳۹۳ دریافت کرد. بسیاری از آثار درم‌بخش به موزه‌های معتبر دنیا راه پیدا کرده از جمله در موزه هنرهای معاصر تهران، موزه کاریکاتور بازل سوئیس، موزه کاریکاتور گابروو بلغارستان، موزه هیروشیما ژاپن، موزه ضد جنگ یوگسلاوی، موزه کاریکاتور اسلامبول ترکیه، موزه کاریکاتور ورشو لهستان و مجموعه شهرداری فرانکفورت آلمان.

تاکنون کتاب‌های متعددی در زمینه تصویرسازی و کاریکاتور از او چاپ و منتشر شده‌است. ازجمله: بدون شرح، دفتر خاطرات فرشته‌ها، کتاب کامبیز (درایتالیا منتشر شد)، کتاب‌های مشترک طنزاندیشان امروز ایران، طنزاندیشان امروز ایران در خارج از کشور، میازار موری که دانه‌کش است، المپیک خنده، سمفونی خطوط، اگر داوینچی مرا دیده بود و چند اثر دیگر. درم‌بخش فعالیت‌هایی در زمینه تبلیغات (طراحی روی جلد کتاب)، تصویرگری کتاب کودک، پوستر، فیلم کوتاه، کارت پستال، تقویم و مشابه آنها دارد و از سال ۱۳۸۶ به بعد وارد عرصه انیمیشن‌سازی نیز شده است. او همراه با پسرش رامین در این زمینه فعال است و نتیجه این همکاری، ساخت چند فیلم انیمیشن کوتاه از جمله مجموعه «دلقک‌ها» است.

دوره های مالی و سرمایه گذاری دوره های مدیریت و اقتصاد دوره های ارتباطات و روزنامه نگاری
کتاب های اقتصادی کتاب های مدیریت و بازرگانی کتاب های سیاسی
کتاب های اندیشه و فرهنگ کتاب های کودک و نوجوان کتاب های ادبیات و هنر