یکی دیگر از فرم‌های تکمیل شده، «فرم انتقال وجه» است که به عنوان فرم درخواست انتقال وجه از حساب در اختیار بورس معرفی می‌شود. بر این اساس در ابتدای این فرم، باید سه کادر مشخص شده توسط سه نفر (حقیقی / حقوقی) تکمیل شود که اولین کادر دارای اطلاعاتی است که توسط مشتری تکمیل می شود؛ مشتری اعلام می‌دارد «اینجانب /این شرکت ....... به شماره مشتری ....... دارای حساب در اختیار بورس به شماره ....... نزد بانک ....... تقاضا دارم کل موجودی قابل برداشت / مبلغ (به عدد)....... ریال معادل با (به حروف) ....... ریال را به حساب کارگزاری / حساب شخصی اینجانب به شماره ....... نزد بانک....... منتقل نمایید.» در پایان این کادر نیز اطلاعات داده شده با مهر و امضای مشتری و درج تاریخ تایید می‌شود.
کادر دوم توسط شرکت کارگزاری تهیه و تدوین می‌شود؛ شرکت کارگزاری اعلام می‌دارد «ضمن تایید صحت مندرجات فوق تقاضای انتقال مبلغ (به عدد) ....... ریال معادل با ( به حروف) ....... ریال از حساب در اختیار بورس به نام مشتری به حساب شماره ....... نزد بانک ....... را دارم.» در پایان این کادر نیز، اطلاعات داده شده با مهر و امضای شرکت کارگزاری و درج تاریخ تایید می‌شود.
کادر سوم توسط اتاق پایاپای تکمیل می‌شود؛ اتاق اعلام می‌کند «مبلغ (به عدد) ....... ریال معادل با (به حروف) ....... ریال در تاریخ .../.../... از حساب شماره ....... نزد بانک ....... به شماره حساب ....... نزد بانک ....... با شماره سریال ....... منتقل شد.» در پایان این کادر نیز اطلاعات داده شده با مهر و امضای اتاق پایاپای و درج تاریخ تایید می‌شود.
لازم به ذکر است این فرم همچون فرم ثبت سفارش به صورت سه نسخه در اختیار بورس، کارگزار و مشتری قرار می‌گیرد. در بالای این فرم قبل از تکمیل کادرهای مورد نظر، نام شرکت کارگزاری، تاریخ و شماره سریال باید آورده شود.