واکنش‌ها به برد پرگل بارسا مقابل رئال

بارسلونا درلالیگا دست به کاربزرگی زد و موفق شد در سانتیاگو برنابئو با نتیجه تحقیرآمیز ۴ بر صفر رئال مادرید را شکست دهد تا نشان دهد که شانس نخست کسب عنوان قهرمانی در فصل جاری است. لوییس انریکه، سرمربی بارسلونا دراین خصوص گفت: «بازی خاطره‌انگیزی بود و این پیروزی شیرین برابر رقیب همیشگی بارسلونا به‌دست آمد. ما نتیجه تلاشمان را گرفتیم.در این بازی رئال تیم ضعیفی نبود، این بارسا بود که بسیارقوی بود.»

درسوی مقابل رافائل بنیتس، سرمربی رئال مادرید هم گفت:«بدون شک این باخت به ما ضربه زده و دردناک است. حالا می‌خواهم بازیکنانم را برای بازی بعدی آماده کنم.حریف تیمی بسیار خوب بود و ما تاوان اشتباهات‌مان را دادیم.» بازیکنان بارسلونا از پیروزی برابر رئال مادرید بسیار خوشحال هستند. آنها اعتراف کردند که انتظار چنین پیروزی بزرگی را نداشتند. لیونل مسی: «احساس بسیار خوبی دارم که بعد از مدت‌ها به شرایط بازی رسیدم و به میدان رفتم. پیروزی ارزشمند و بزرگی را به‌دست آوردیم. شایسته این پیروزی بودیم.

هنوز راه طولانی در پیش داریم و باید به درخشش خود ادامه دهیم.» کلودیو براوو: «با این سه امتیاز ارزشمندی که به‌دست آوردیم، جایگاه خود را در صدرجدول رده بندی مستحکم‌تر کردیم.»سوارس:«اصلا انتظار چنین پیروزی را نداشتیم. بازی بی‌نقص و خیره‌کننده‌ای را به نمایش گذاشتیم. رئال مادرید یکی از بهترین تیم‌های فوتبال جهان است.» بازیکنان رئال مادرید از این شکست بسیار ناراحت هستند و دوست دارند که شب تلخ برنابئو را خیلی سریع فراموش کنند.» راموس: «نمی‌خواهم شخص خاصی را دلیل این شکست معرفی کنم. وقتی تیم بد ظاهر می‌شود باید اتحاد خود را از دست ندهیم. باید این دیدار تلخ را فراموش کنیم و به آینده فکر کنیم.» مارسلو: «متاسفانه نتوانستیم بازی خوبی را به نمایش‌ بگذاریم و دستورات کادرفنی را به خوبی اجرا کنیم. باید این بازی را هرچه سریع‌تر فراموش کنیم و اشتباهات خود را در دیدارهای آینده برطرف کنیم.»