کرار از استقلال شکایت کرد

بازیکن عراقی استقلال تهران که یکی از غایبان دربی هشتاد و یکم بود و قبل از بازی به حالت قهراردوی استقلال را ترک کرد، دیروز برای مشخص شدن وضعیتش به محل این باشگاه رفت اما دست خالی برگشت. کرار جاسم که مشکلات زیادی از ابتدای فصل تاکنون با استقلال داشته است، قصد داشت با افشارزاده یا یکی از مسوولان باشگاه جلسه داشته باشد و تکلیفش را مشخص کند اما حضور او در باشگاه بی‌فایده بود و مسوولی در باشگاه حضور نداشت که با وی مذاکره کند.

کرار دیگر جایی در استقلال ندارد

مدیرعامل باشگاه استقلال تاکید کرد که بازیکن عراقی این تیم که تاکنون حاشیه‌های زیادی را برای این باشگاه ایجاد کرده و نسبت به بقیه هم پول بیشتری گرفته است، دیگر در این باشگاه جایگاهی ندارد.بهرام افشارزاده درخصوص شرایط کرار دراین باشگاه گفت: «خدا را شکر استقلال جوانان خوبی دارد که برابر پرسپولیس آنقدر خوب بازی کردند که نبودن کرار هم اصلا به چشم نیامد، با این حال تاکید می‌کنم که دیگر امکان ندارد کرار را در استقلال نگه‌داریم. او بارها برای تیم ما حاشیه درست کرده و در سه بازی هم حضور نداشته است. با این حال دیگر او جایی در استقلال نخواهد داشت. ما به اولین بازیکنی که پول دادیم کرار بود. او نسبت به بقیه بازیکنان پول بیشتری گرفته است. به نظرم او کلا آدم ناراحتی است و مدام دنبال حاشیه‌سازی برای استقلال است. سرمربی تیم برای ما محترم است و بازیکن نباید به خودش حق بدهد هرطور خواست رفتار کند. متاسفانه کرار خودش را تافته جدابافته می‌دانست اما ما به این ماجرا پایان خواهیم داد.»

جاسم به لیست فروش منتقل شد

اما بلافاصله پس از این ماجرا نام وی در لیست فروش این باشگاه قرار گرفت.به گزارش خبرگزاری تسنیم، علی نظری‌جویباری، معاون ورزشی باشگاه با اعلام این خبر گفت: «در جلسه‌ای که با کرار داشتیم به او اعلام کردیم با توجه به غیبت‌های مکرر در تمرینات، نامش در لیست فروش قرار گرفته است. البته پرویز مظلومی به‌صورت کتبی موافقت خود را با جدایی کرار اعلام نکرده است، ولی ما به این نتیجه رسیده‌ایم که کرار در لیست فروش قرار بگیرد.»

شکایت از باشگاه استقلال

اما این بازیکن هم در این میان بیکار ننشست و دیروزبلافاصله از باشگاه خود شکایت کرد. به گزارش کاپ، وی ظهردیروز پس از حضور در باشگاه استقلال و عدم دیدار با مسوولان باشگاه همراه با مدیربرنامه‌هایش به فدراسیون فوتبال رفت تا از باشگاه استقلال شکایت کند. این شکایت در ارتباط با عدم اجرای تعهدات باشگاه نسبت به قراردادی که با کرار داشته، صورت گرفته است.

البته وی در مصاحبه‌ای که با خبرگزاری تسنیم داشته از طرح شکایت علیه باشگاه استقلال به فیفا نیز صحبت کرده است: «باشگاه استقلال دروغ می‌گوید. من از آنها به فیفا شکایت می‌کنم و تمام مطالباتم را از آنها می‌گیرم.»