بازار داغ شایعات برای جانشینی افشارزاده

طی چند روز اخیر موضوع تغییر مدیرعامل باشگاه استقلال درحالی مطرح شد که این باشگاه خبر را قویا تکذیب می‌کرد وحتی مدیرعامل آبی‌ها نیز درگفت‌وگویی با سایت کاپ این خبر را رد کرده بود. اما با توجه به صحبت‌های صریح وزیر ورزش افشارزاده به‌زودی از این سمت کناره‌گیری خواهد کرد.

به گزارش «ایسنا» محمود گودرزی در حاشیه مراسم رونمایی از دستاوردهای استعدادیابی فدراسیون‌های ورزشی درخصوص شرایط کاری مدیران دو باشگاه سرخابی تغییرات در باشگاه استقلال را تایید کرد: «در پرسپولیس نه، اما در استقلال این‌گونه است. ما به دنبال جایگزینی برای مدیرعامل این باشگاه هستیم و افشارزاده جای خود را به فرد دیگری خواهد داد.بحث دوشغله‌ها در حال‌ حاضر در باشگاه استقلال صدق می‌کند و به دنبال جایگزینی یک نفر در این باشگاه هستیم.» افشارزاده هم درگفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم از تمکین مقابل خواست وزارت می‌گوید: «با توجه به اینکه همزمان در وزارت ورزش و باشگاه استقلال فعالیت می‌کردم، نظر بر این بود که فرد دیگری جایگزین من شود.اکنون هم تابع تصمیمات وزارت ورزش هستم و هر تصمیمی بگیرند، می‌پذیرم.» بلافاصله بعد از تایید این خبر بازار گمانه‌زنی‌ها برای جانشینی افشارزاده بسیار داغ شد. در این میان شایعه تکیه مدیرعامل نفت تهران بر صندلی ریاست باشگاه استقلال پررنگ‌تر شد.

قنبرزاده چند سال است به‌عنوان مدیرعامل باشگاه نفت تهران مشغول به کار است و اخیرا درپی مشکلات و حواشی این باشگاه درفصل جاری زمزمه‌هایی مبنی بر برکناری وی به گوش می‌رسید.اما دیروز قنبرزاده این خبر را تکذیب کرد تا یکی از گزینه‌های مدیرعاملی استقلال کم شود. وی مدعی است صحبتی با او در مورد مدیرعاملی استقلال نشده است.منصور قنبرزاده در این باره به ورزش سه گفت: «هرگز چنین چیزی اتفاق نیفتاده است. صحبتی با من نشده است و من این موضوع را تکذیب می‌کنم.خودتان می‌گویید گمانه‌زنی. گمانه‌زنی یعنی تخیل و من در مورد تخیلات حرفی برای گفتن ندارم. من الان مدیرعامل نفت تهران هستم و حتی به حضور در باشگاه استقلال فکر هم نکرده‌ام.»