پرونده ماجرای قرارداد کی‌روش و آل اشپورت زیر دست حسنی‌خو، رئیس حراست وزارت ورزش رفته است.او اطمینان می‌دهد پولی که میان این برند و سرمربی تیم ملی رد و بدل شده شفاف و با اطلاع مراجع مربوطه بوده است. حسنی‌خو به خبرگزاری فارس گفته:«این یک کار تخصصی است و قوانین آن را نمی‌دانم. باید افرادی که قانون آن را می‌دانند نظر بدهند که این موضوع تخلف است یا خیر. اولا این پول بین آل‌اشپورت و کی‌روش رد و بدل شده و در ثانی آقایان در جریان هستند و این کار مخفی نبوده است.

یعنی کفاشیان و مجموعه وزارت ورزش می‌دانند که این پول رد و بدل شده است. معتقدم چون در دنیا در این خصوص جلوتر از ما هستند باید ببینیم قوانین جهانی این کار چه می‌گوید، اگر با قوانین ما مغایرت داشت، آن را اصلاح کنیم در غیر این صورت به آن عمل کنیم.» سفارش رئیس حراست ورزش پرهیز از ایجاد یک فضای پرتنش است: «ما نباید تنش درست کنیم. شروع‌کننده آن هم ما بودیم. کی‌روش سرمربی تیم ملی است و سطح او هم بالاست و اعلام کرده که بهترین امکانات را هم می‌خواهد. ما هم همان زمان به او چند بار گفتیم که امکانات ما در همین حد است و تاکید هم کرده‌ایم.

به نظر من تنش درست کردن از سوی هیچ فردی درست نیست چه برسد به اینکه بخواهد مدام تکرار شود. این بداخلاقی در ورزش وجود دارد و در هیچ‌جا چنین بداخلاقی را ندیده‌ام. چیزی که هنوز یک شایعه است را علیه طرف درست می‌کنند و طرف را به گوشه رینگ می‌برند. به خدا این موضوع غلط است. اگر ورزشی‌نویسان و رسانه‌های ورزشی و حتی همین رسانه ملی که در آن هم اشکال دیده می‌شود چیزی که هنوز مشخص نیست و در حد یک شایعه است را تا این اندازه بزرگ نکنند، این فضاها هم به وجود نمی‌آید.»