بعد از درگیری لفظی فرزاد مجیدی و جاسم کرار در حین صرف صبحانه در اردوی استقلال، شنیده‌ها حاکی از این است که هیات‌مدیره باشگاه و مدیرعامل استقلال که دل خوشی از حواشی جاسم کرار در فصل گذشته نداشتند و این فصل هم با پافشاری پرویز مظلومی به حفظ این هافبک عراقی رضایت داده بودند، می‌خواهند به قول معروف عطای این بازیکن را به لقایش ببخشند و جاسم کرار را بعد از جریمه مالی اخراج کنند، اما این موضع‌گیری با نظر پرویز مظلومی همخوانی ندارد و باعث تضاد تصمیم‌گیری در استقلال شده است.

پرویز مظلومی روز جمعه بعد از پایان دیدار تدارکاتی استقلال و نیروی زمینی از جاسم کرار حمایت کرد. مظلومی کرار را بازیکن آرامی دانست و اعلام کرد تا زمانی که با او کاری نداشته باشند، حاشیه‌ای ایجاد نمی‌کند.

البته مظلومی اعتراف کرده بود که این بازیکن بدون اجازه اردو را ترک کرده و او را دراختیار کمیته انضباطی قرارداده است، اما با صراحت از اخراج او نمی‌گوید و توپ را به زمین باشگاه می‌اندازد: «در این هفته که در اردو بودیم کرار یکی از پرتلاش‌ترین بازیکنان من بود ولی مشکل مسکن او و هتلی که در آن اقامت داشته، باعث شده تا اردو را ترک کند و به کرج برود، البته اینها دلیل نمی‌شود که بی‌نظمی کند.

او شب از من مرخصی می‌خواست ولی به او اجازه ندادم. کرار هم بدون اجازه از ما اردو را ترک کرد و در اختیار کمیته انضباطی است، همه باید نظم و انضباط را رعایت کنند چه کرار باشد و چه مهدی رحمتی. من سرمربی تیم هستم و حق اخراج بازیکن را ندارم اما وظیفه‌ام این است که در چارچوب مسائل انضباطی او را در اختیار باشگاه قرار دهم. حتی اگر او حق داشته نباید اردوی تیمش را ترک می‌کرد بنابراین او را در اختیار باشگاه گذاشتم.» این درحالی است که به‌نظر می‌رسد منصور پورحیدری در نقره داغ کردن این بازیکن کاملا جدی و مصر است. او دیروز حتی با رد حمایت مظلومی از کراربه خبرگزاری تسنیم گفت: «اصلا چنین چیزی درست نیست. مظلومی به من و باشگاه نامه نوشته است که کرار بدون اجازه اردو را ترک کرده و باید در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار بگیرد. مظلومی تاکید کرده که تکلیف کرار باید مشخص شود. فرزاد مجیدی به‌عنوان مسوول اردو وظیفه‌اش بود که همه چیز را کنترل کند. او به کرار گفته بود که اردو را ترک نکند، ولی کرار بدون اجازه از اردو خارج شده بود. به شخصه با کرار کاری می‌کنم که بفهمد اینجا باشگاه استقلال است و نمی‌تواند هر کاری دلش خواست انجام دهد.»

همه تیم علیه کرار

در سایت‌ها و فضای مجازی که منتسب به استقلالی‌های دو آتشه هم هست کرار دیگر آن پایگاه گذشته را ندارد، اما این فقط هواداران استقلال نیستند که صبرشان از حاشیه‌های او لبریز شده است. به‌نظر می‌رسد در درون تیم هم همبازی‌هایش دیگر دل خوشی از او ندارند.خبرگزاری فارس دیروز درگزارشی به این فضای منفی علیه این بازیکن پرداخت و نوشت: بازیکنان استقلال اعتقاد دارند آنها نیز از ابتدای فصل تاکنون هرچه باشگاه در اختیارشان گذاشته پذیرفته‌اند و اگر قرار است یک نفر با داد و بیداد و قهر پولش را بگیرد این موضوع در تیم همه‌گیر خواهد شد.استقلالی‌ها بعد از پایان تمرین با یکدیگر پیرامون این موضوع صحبت کردند واینکه اگر قرار است حمایت‌های مظلومی از کرار ادامه داشته باشد سنگ روی سنگ بند نمی‌شود. آنها هم طی یک هفته گذشته از خانواده‌هایشان دور بودند و اینکه یک بازیکن نگران وضعیت همسرش است چیز عجیبی نیست چون تمامی بازیکنان چنین دغدغه‌ای‌ دارند.