مناف هاشمی، معاون مالی و پشتیبانی وزارت ورزش درخصوص اماکن ورزشی و پیشبرد پروژه‌ها گفت: «برای ۵ ماه سال جدید ۴۰ پروژه ملی و ۹۰ پروژه استانی را احداث کرده‌ایم. ۶۰۱ پروژه تا هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد، هرچند که در مقایسه با ۴ هزار پروژه عدد بزرگی نیست، درباره پروژه‌ای مثل نقش جهان اصفهان به توافقاتی رسیده‌ایم و پیش‌بینی این است که تا پایان امسال به اتمام برسد.»

هاشمی که در برنامه ورزش و مردم حاضر شده بود، در مورد پرداختی‌ها به فدراسیون‌ها گفت: «ما در فدراسیون بوکس ۵۰ درصد، تکواندو ۴۸ تا ۵۰ درصد، کشتی۴۷ درصد، والیبال ۴۹ درصد، وزنه‌برداری ۵۲ درصد، ووشو ۵۰ درصد، دوچرخه‌سواری ۵۰ درصد، دو و میدانی ۵۰ درصد، تیراندازی ۵۱ درصد و تیر و کمان ۴۰ درصد پرداخت داشته‌ایم. امیدواریم این رشته‌ها جایگاهی در رقابت‌های المپیک کسب کنند؛ کسب افتخار در المپیک بالاترین موفقیت است.»

وی در مورد اینکه کمیته ملی المپیک نقش همیشگی خود را درسال المپیک ندارد اظهار امیدواری کرد که آنها هم حمایت خود را از فدراسیون‌های المپیکی بیشتر کنند: «من این استنباط را ندارم، به هر حال منابع همه ما دولت است. آنها از دولت اعتبار مستقل می‌گیرند، طبیعتا باید به المپیکی‌ها در سال کسب سهمیه توجه بیشتری شود. ستادی در وزارت ورزش وجود دارد که کمیته ملی المپیک هم عضو آن است، شاید توفیقی در گرفتن منابع نداشته‌اند. اخباری که من دارم این است که تلاش برای پرداخت داشته‌اند و در آینده قطعا این اتفاق رخ می‌دهد.

رئیس‌جمهوری اعلام کرده که از محل اعتبار در اختیار هم کمک خواهد کرد. به غیر از ۱۰۰ درصد بودجه که وجود دارد در صورت نیاز از اعتبار در اختیار هم دولت کمک خواهد کرد. هرچند که باید بگویم این منابع قسمتی از تامین بودجه است بلکه باید خود فدراسیون‌ها هم تلاش کنند. با اینکه من در دولت هستم اما اعلام می‌کنم که انتظار داریم نگاه در برنامه ششم وجود داشته باشد و موارد موردنظر برطرف شود. ما برای ورزش قهرمانی باید پول خرج کنیم، شما ببینید مردم از برخی باخت‌ها شاد می‌شوند، برد که دیگر از افتخارات به‌حساب می‌آید.»