یک پیشکسوت پرسپولیس به تندی از کمیته فنی این باشگاه انتقاد کرد: «کمیته فنی پرسپولیس برای نابودی این تیم و ضربه زدن به سرمربی آن تشکیل شده است.» ابراهیم آشتیانی در گفت‌وگو با «ایرنا» اضافه می‌کند: «مثلثی در پرسپولیس وجود دارد که در این سال‌ها به این تیم لطمه زیادی زده است. برخی از اعضای کمیته فنی این باشگاه مگر چقدر برای پرسپولیس بازی کرده‌اند که همیشه باید در کادر مدیریتی تیم حضور داشته باشند؟

یا از دوستانی که در کمیته فنی هستند کدامشان تجربه لازم در امر فنی را داشته‌اند؟ متاسفانه باندی در پرسپولیس برای نابودی این تیم تشکیل شده و واقعا متاسفم پیشکسوتانی چون من که به خاطر پرسپولیس ازپیشنهاد تیم‌هایی مثل هامبورگ گذشتم و درحال حاضر استاد دانشگاه و مدرس فیفا هستم، هیچ جایگاهی در این تیم نداریم.»

آشتیانی به تایید شایعاتی که در مورد شکاف بین کادر فنی و مدیریت پرسپولیس وجود دارد، می‌پردازد: «پرسپولیس ظرفیت زیادی دارد و متاسفم برخی‌ها نمی‌خواهند تیم نتیجه بگیرد. شما سرپرست تیم را نگاه کنید؛ انگار این مسوولیت را به نام خود سند زده است. تمام اعضای کمیته فنی پرسپولیس مخالف سرمربی این تیم هستند و می‌خواهند او نتیجه نگیرد تا خودشان را سرمربی پرسپولیس کنند. بعضی از آقایان شاهین را با آن همه عظمت نابود کردند و می‌خواهند پرسپولیس را نیز به همان وضعیت دچار کنند.»