رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی از معرفی مجرمان پرونده فساد در فوتبال به قوه قضائیه خبر داد. محمدعلی پورمختار درخصوص پرونده فساد در فوتبال که در کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار گرفته است، اعلام آن را منوط به تایید نهایی آن دانست: «بررسی‌های ما نهایی شده و منتظر هستیم این پرونده به تایید و تصویب نهایی برسد.اینکه اسامی منتشر شود یا نه به همین تصویب نهایی مربوط می‌شود و باید دید چه تصمیمی در این خصوص گرفته خواهد شد.

آنچه مسلم است، تا هفته آینده این پرونده نهایی می‌شود و پاسخی در این خصوص خواهیم داد.» رئیس کمیسیون اصل ۹۰ در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، در پاسخ به این سوال که آیا با بررسی نهایی فساد در فوتبال همه چیز تمام می‌شود و مثل همیشه همه به کارشان ادامه خواهند داد یا این بار واقعا عزمی برای مبارزه با این افراد وجود دارد، از پیگیری ماجرا تا برخورد با متخلفان گفت: «طبیعتا ما پیگیری خواهیم کرد تا مبارزه با مفاسد انجام شود. از دولت و وزارت ورزش‌وجوانان می‌خواهیم مسائلی که مربوط به فساد در فوتبال است را اصلاح کنند.

برخی موارد هم در پرونده وجود دارد که جرم محسوب می‌شود و این افراد را به قوه قضائیه معرفی خواهیم کرد.» پورمختار درباره اینکه تکلیف ۱۸۸ سفر علی کفاشیان به کجا رسید و رئیس فدراسیون این موضوع که از سوی کمیسیون اصل ۹۰ مطرح شده بود را رد کرده است، ازوجود مدارکی درتایید ادعای مجلس خبرداد: «او می‌تواند این مساله را رد کند اما ما پای حرف خود هستیم و برای تایید تعداد سفرها مستندات لازم را هم داریم. البته بهتر است اسمی نیاوریم و درباره اشخاص صحبت نکنیم.»