کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران جایزه خود به‌عنوان بهترین هافبک لیگ چهاردهم را به شهدای شهر تبریز تقدیم کرد.

آندرانیک تیموریان در گفت‌وگو با ایسنا درباره غیبتش در مراسم برترین‌های فوتبال ایران گفت: «اگر زودتر به من اطلاع می‌دادند شاید می‌توانستم در مراسم شرکت کنم اما مسوولان سازمان لیگ روز چهارشنبه هفته پیش در حالی که فقط ۳ روز به برگزاری مراسم مانده بود با من تماس گرفتند که من هم هرچه تلاش کردم نتوانستم گذرنامه‌ام را ازمسوولان باشگاه ام‌صلال قطر دریافت کنم.»

جایزه بهترین هافبک را علی کریمی اهدا کرد، اما چون آندو در مراسم حضور نداشت، نماینده‌اش تندیس وی را از جادوگر دریافت کرد: «علی کریمی دوست همیشگی من است. او از آن دسته انسان‌هایی است که پاکی، صداقت و یکرنگی خاصی دارد و دلیل محبوبیتش میان پرسپولیسی‌ها و همه مردم هم همین رفتار صادقانه است. برای علی و خانواده‌اش آرزوی موفقیت و کامیابی دارم و از او بابت اینکه در مراسم نبودم تا جایزه‌ام را از دستش بگیرم عذرخواهی می‌کنم.» اودر مورد تقدیم جایزه‌اش هم توضیح می‌دهد: «بدون شک اگر شهیدان آن رشادت‌ها را به خرج نمی‌دادند، اکنون کشورمان در این آرامش و امنیت نبود.

شنیده‌ام که آقای قنبرزاده، مدیرعامل باشگاه نفت تهران در آن مراسم، نمادی که به‌عنوان برترین باشگاه به آنها اهدا شد را تقدیم شهدا کردند، من هم قصد دارم همین کار را انجام دهم چون عمیقا نسبت به شهدای عزیز کشورمان احساس دین می‌کنم. می‌خواستم نمادی که به‌عنوان بهترین هافبک به من اهدا شد را تقدیم شهیدان ۸ سال دفاع مقدس شهر تبریز کنم.»