فصل نقل‌وانتقالات کم‌کم دارد به مراحل حساسی می‌رسد و به تدریج سرنوشت بازیکنان مختلف برای حضور در لیگ پانزدهم روشن می‌شود. بر این اساس، تعیین تکلیف مدیریتی در دو باشگاه پرسپولیس و استقلال تا حدودی به روند بازار شتاب داده و باعث شده تکاپوی بیشتری ایجاد شود. عجیب اینکه فعلا استقلالی‌ها بیشتر در مقام خریدار و پرسپولیسی‌ها به‌عنوان فروشنده عمل کرده‌اند! روز گذشته خبر مهم برای آبی‌ها پیوستن جابر انصاری به این باشگاه بود.

بازیکن سابق گسترش فولاد بعد از عقد قرارداد داخلی با استقلال، به خبرگزاری تسنیم گفت: «با تفکر خیلی خوبی به استقلال آمده‌ام تا به این تیم کمک کرده و دل مردم را شاد کنم. دوست دارم خیلی راحت از استقلال به تیم ملی دعوت شوم. تاکنون دو بار از گسترش فولاد به تیم ملی دعوت شده‌ام و امیدوارم این بار از استقلال به تیم ملی دعوت شده و در لیست قرار بگیرم. در مورد مسائل مالی صحبت نکردم چون مدیربرنامه‌هایم آن را تنظیم کرده بود و آن را فقط امضا کردم.» همچنین خبرگزاری فارس خبر داده استقلالی‌ها در پی به خدمت گرفتن مهدی مومنی و روزبه چشمی هم هستند و در همین راستا مدیر برنامه‌های این دو بازیکن در محل باشگاه حاضر شده است.

البته همین رسانه مدعی شده هاشم بیک‌زاده فعلا حاضر به تمدید قراردادش نیست و ابتدا منتظر است تا وضعیت مطالباتش روشن شود. اما بشنوید از پرسپولیس؛ تیمی که بنا به ادعای خبرگزاری تسنیم با مهدی دغاغله تسویه حساب کرد. بازیکن سابق ملوان که به‌عنوان آقای گل نیم‌فصل دوم لیگ سیزدهم به پرسپولیس آمد، با وجود مصدومیت‌های پیاپی نتوانست خودش را در ترکیب سرخپوشان تثبیت کند. او حالا به فولاد می‌رود تا دوباره شاگرد اسکوچیچ شود.

سرخپوشان همچنین دیروز به دو بازیکن جوان‌شان به نام علی آستانی و نوید صبوری رضایت‌نامه دادند. دیگر نقل‌وانتقال مهم دیروز، جدایی غلامرضا رضایی از نفت تهران و پیوستن او به سایپای کرج بود. به این ترتیب مهاجم سابق پرسپولیس که در نفت احیا شده بود، حالا شاگرد مجید جلالی خواهد شد.

همچنین در روزهایی که شایعات زیادی در مورد آینده علیرضا بیرانوند به گوش می‌رسد، دیروز خبرگزاری تسنیم گزارش داد این دروازه‌بان یک گام به تراکتورسازی نزدیک شده است. بر اساس این گزارش، دروازه‌بان ملی‌پوش فصل گذشته نفت که مشمول خدمت سربازی است، تاکنون با مدارک دانشجویی در این تیم بازی می‌کرد و حالا قصد دارد برای گذراندن دوران سربازی از نفت جدا شود. از این‌رو بیرانوند دیروز راهی شهرستان شد تا مدارک دانشجویی‌اش را لغو کند و مشمول خدمت سربازی شود.