پرسپولیس برای رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در عربستان به مصاف الهلال خواهد رفت و این بازی بی‌شک مهم‌ترین بازی فصل تلخی است که آنها پشت سرگذاشته‌اند.حالا کار حساس شده است. پرسپولیس ساعت۲۲ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران باید به مصاف الهلالی برود که با توجه به شکست در دیدار رفت، زخم خورده است. الهلال در خانه‌اش دست به هر کاری خواهد زد تا پرسپولیس را با نتیجه‌ای مطلوب شکست دهد و به مرحله یک چهارم نهایی برسد.آنها جنگ روانی را هنوز پای پرسپولیسی‌ها به عربستان نرسیده شروع کردند. فرودگاه ریاض به هواپیمای چارترایرانی اجازه حرکت نداد تا کاروان قرمزها چند ساعتی را در فرودگاه تهران معطل شود. بعد از آن نوبت به فرودگاه ریاض رسید آنجا نیز برای صدور روادید در حضور نماینده AFC، کارشکنی کرده و بار دیگر حدود پنج ساعت کاروان پرسپولیس را در فرودگاه ملک خالد نگه داشتند. حالا پرسپولیسی‌ها می‌دانند که طرف عربستانی از هیچ کاری برای شکست آنها فروگذارنخواهد بود و این خود می‌تواند انگیزه‌ای باشد برای قرمزها تا برای حفظ تک گل خود با تمام وجود بجنگند.

نبرد برای حفظ یگ گل

پرسپولیس که در دیدار رفت میزبان بود، موفق شد در دقایق پایانی یک گل به میهمان خود بزند تا با پیروزی راهی عربستان شود. پیروزی با یک گل اندوخته پرسپولیس برای مقابله با الهلال است اما نمی‌تواند شاگردان برانکو ایوانکوویچ را برای حضور در مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا مطمئن کند. در این بین بسته ماندن دروازه پرسپولیس و خانه، می‌تواند کمکی بزرگ برای سرخپوشان باشد.جدای از این، انتحاری بازی کردن احتمالی الهلالی‌ها به نماینده فوتبال کشورمان کمک خواهد کرد.

برانکو: از چیزی نمی‌ترسیم

اما با وجود تمام اتفاقات و حواشی برانکو ایوانکوویچ در آخرین مصاحبه اش اطمینان می‌دهدخودش و بازیکنانش از هیچ چیز نمی‌ترسند، او گفته: «من از هیچ چیز نمی‌ترسم و بازیکنانم هم نمی‌ترسند و نمی‌دانم چه اتفاق غیر عادی دیگر قرار است رخ بدهد، جز سر و صدا. مگر بارسا و رئال که با هم بازی می‌کنند و هواداران دو تیم علیه یکدیگر شعار می‌دهند مساله خاصی است؟ بهترین مرهم و مسکن یک بازی خوب است. تماشاگران روی سکو نشسته‌اند و کار دیگری نمی‌توانند بکنند. من یکسال عربستان زندگی کردم و همه چیز آنجا خوب بود. در ایران هم هیچ چیز غیر طبیعی علیه الهلال ندیدم فقط خودمان ۲۰ دقیقه در ترافیک بودیم تا وارد ورزشگاه شویم، زیرا جمعیت زیادی آمده بودند و مجبور شدیم حتی مسیرمان را تغییر بدهیم.»