کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال محمدرضا خانزاده را به علت درگیری با یکی از هواداران در قطر به ۹ ماه محرومیت از همراهی با پرسپولیس محکوم کرد و همچنین برای سوشا مکانی نیز سه جلسه محرومیت تعلیقی در نظر گرفت. این احکام باعث اعتراض باشگاه شده است. به گزارش «ایسنا»، محمدحسین نژادفلاح، قائم مقام این باشگاه در این خصوص گفت: «محرومیت ۹ ماهه خانزاده و محرومیت سه جلسه‌ای و تعلیقی سوشا مکانی قابل باور نیست. هرگز تصور نمی‌کردیم بخواهند چنین حکم سنگینی صادر کنند. خانزاده ابراز ندامت کرده و از سوی باشگاه نیز ۳۰ درصد جریمه نقدی شده و تا اطلاع ثانوی نیز حق بازی کردن ندارد. نباید احکامی صادر شود که باشگاه متضرر شود، بلکه در وهله اول باید ضرر و زیان به بازیکن وارد شود و بعد هم احکامی در نظر گرفته شود که بازیکن را به خود بیاورد. در مواردی بازیکنان فوتبال تخلفاتی به مراتب حادتر از این موضوع داشتند ولی احکامی صادر شده که با حکم خانزاده قابل مقایسه نیست.»

پرسپولیس - بنیادکار رایگان شد

با اعلام مهدی تاج، رئیس سازمان لیگ فوتبال تماشای دیدار پرسپولیس و بنیادکار ازبکستان رایگان اعلام شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، وی گفت: «یک اسپانسر بلیت‌های این بازی را خریداری کرده و تماشای دیدار حساس پرسپولیس و بنیادکار برای فوتبالدوستان رایگان است.» این بازی از سری مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ساعت ۲۰:۳۵ چهارشنبه ۱۶ اردیبهشت در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

همه چشم دارند و می‌بینند

چه بازیکنانی گرفتم!

درمدت حضور درخشان در پرسپولیس بعضا خرید‌های بی‌کیفیتی برای این تیم شد که مورد اعتراض خیلی‌ها قرار گرفت و نمونه بارز آن تادئوی برزیلی است. حمید درخشان در گفت‌وگو با «ایلنا» در ارتباط با ادعای بهروز رهبری‌فرد در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر دلالی یک میلیارد تومانی او در جذب بازیکنان بی‌کیفیت برای پرسپولیس اظهار داشت: «من کاری به اینستاگرام کسی ندارم و جواب کسی را هم نمی‌دهم اما اینها اگر پای شکایت وسط بیاید باید حرف‌شان را ثابت کنند. الان نمی‌خواهم بحث کنم و در رسانه‌ها صحبت کنم چون الان زمان مناسبی برای حرف‌زدن نیست اما در مورد بازیکنانی که گرفتم باید بگویم همه چشم دارند و می‌بینند چه بازیکنانی را به خدمت گرفتیم!»

در پرسپولیس بازیکن ترامادولی ندیدم

خبر استفاده یکی از بازیکنان پرسپولیس از داروی ترامادول چند روز پیش در رسانه‌ها مطرح شد و موجی از حاشیه‌ها را برای این باشگاه ایجاد کرد. محمد نوری، کاپیتان پرسپولیس درباره اظهارات مرتضوی پزشک سابق پرسپولیس در این خصوص افزود: « نمی‌دانم منبع این حرف‌ها کجاست. ما که ندیدیم بازیکنی ترامادول مصرف کند. متاسفانه پرسپولیس سیبل شده تا همه آن را هدف بگیرند. من مصاحبه او را خواندم اما فکر نمی‌کنم هیچ ورزشکاری چنین کارهایی انجام دهد.»

ابهام در لیگ برتری شدن فولاد نوین!

فولاد نوین که زیرمجموعه فولاد خوزستان است با صعود به لیگ برتر، برای بازی در این لیگ باید شرایط قانونی را اعمال کند. به گزارش خبرگزاری فارس، بهروان، مسوول برگزاری مسابقات سازمان لیگ در این خصوص گفت: «وضعیت فولاد نوین هنوز مشخص نشده و قرار است جلساتی در این باره برگزار کنند تا تعیین تکلیف شود اما با شرایط فعلی آنها نمی‌توانند در لیگ برتر حاضر شوند.»

دوست دارم در تیمی مربی باشم

که آسیایی باشد

یحیی گل‌محمدی یکی از مربیان موفق فوتبال ایران امسال با ذوب‌آهن نتایج بسیار خوبی گرفته است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، وی تمایل خود را برای کارکردن در تیمی که آسیایی باشد نشان داده است. وی گفت: «تا قبل از اینکه در جایگاه ششم جدول قرار بگیریم امیدی برای کسب سهمیه آسیایی نداشتیم اما پس از آن با نتایج خوبی که در هر بازی گرفتیم امید ما برای کسب سهمیه افزایش پیدا می‌کرد. همه تلاش خود را برای کسب سهمیه در لیگ می‌کنیم چون این موضوع باعث می‌شود در فینال جام حذفی بدون استرس و با آرامش بیشتری بازی کنیم. در واقع کسب سهمیه آسیایی در لیگ می‌تواند پیش زمینه‌ای برای قهرمانی ما در جام حذفی باشد. خیلی دوست دارم در تیمی مربیگری کنم که در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشد چون می‌خواهم مربیگری در این عرصه را نیز تجربه کنم و چه بهتر که این تیم ذوب آهن باشد.»