خلعتبری در بازی تیمش مقابل پرسپولیس به طرز عجیبی از لیست این تیم حذف شد تا حرف و حدیث‌های فراوانی در این زمینه ایجاد شود و همین موضوع باعث اصطکاک بین او و باشگاه شود. وی درگفت‌وگو با سایت کاپ در این خصوص گفت: «مشکل خاصی میان من و باشگاه نبود. من از یک مساله کوچک که دلم نمی‌خواهد آن را مطرح کنم، ناراحت شدم و سپس به باشگاه رفتم، صحبت کردیم و همه چیز حل شد. الان هم به تمرینات سپاهان برگشته‌ام. این تیم مثل خانه من است و در دو سالی که به سپاهان برگشته‌ام بهترین روزهای فوتبالی‌ام را سپری کردم. »

قرارداد مهدی طارمی دو برابر شد

درخشش مهدی طارمی در دیدارهای اخیر باعث شد تا مسوولان پرسپولیس قرارداد این بازیکن را افزایش دهند. به گزارش ورزش سه، اوج درخشش طارمی در لیگ قهرمانان آسیا بوده که این بازیکن موفق شده با گرفتن دو خطای پنالتی، دو پاس گل و یک گل زده، نقشی اساسی در ترکیب تیمش داشته باشد. به همین منظور مسوولان باشگاه پرسپولیس قرارداد این بازیکن را به دو برابر افزایش دادند. قرارداد قبلی مهاجم بوشهری پرسپولیس ۱۵۰ میلیون تومان بود که با توجه به درخشش این بازیکن به ۳۰۰ میلیون افزایش یافت.

استقبال خراسانی از برکناری مهرعلی

برکناری حمیدرضا مهرعلی، رئیس فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری به بهانه ارتباط با رویانیان با واکنش‌های بسیاری مواجه شد. بیژن خراسانی، رئیس هیات اتومبیلرانی تهران و گزارشگر تخصصی این رشته در تلویزیون از این تصمیم استقبال می‌کند. او به خبرگزاری برنا گفته: «در دولت قبل مصوب شد که برای وارد‌کردن اتومبیل‌های بخش کارتینگ و موتورهای پیست شش درصد عوارض اخذ شود و موتورسیکلت ورزشی بدون گمرکی‌های معمول وارد شود. این بزرگ‌ترین منبع درآمد فدراسیون محسوب می‌شود و قطعا برای رشد و پیشرفت این رشته کمک شایانی است اما باید بررسی شود که موتورسیکلت‌های فوق در این مدت توسط چه کسانی وارد شده و به کجا رفته و سر از کجا درآورده است. متاسفانه موتورسیکلت‌های فوق به جای حضور در پیست‌ها سر از نمایشگاه‌های بالای شهر درآورده است.»